Eväät pitkälle matkalle? – 1.7.2014 15:30
Itse ottaisin pähkinöitä, UHT-käsiteltyjä maitotuotteita ja hedelmiä.
Eväät pitkälle matkalle? – 1.7.2014 15:30
Itse ottaisin pähkinöitä, UHT-käsiteltyjä maitotuotteita ja hedelmiä.
VAROITUS: Soijarouheessa gluteenia – 24.6.2014 18:47
Kysynpä samalla, vitas osannee vastata tai joku muu. Mutta onko VitaSeegen VegeSun soijapapuhiutaleet gluteenittomia?
Pakkauksesta ei löydy gluteeniton-merkintää, ainesosat on sinänsä ok, mutta näissä nyt tulee oltua tarkkana juurikin kontaminaatioriskin vuoksi.
Keliaakikko tulee kylään – 23.6.2014 20:49
Mites valurautapannut? Ollessani kylässä miehen sukulaisilla minulle tarjottiin lihakastiketta valurautapannussa, enkä halunnut sitä syödä koska pannun puhtaudesta en tiennyt. Eli saako valurautapannun niin puhtaaksi, että sitä uskaltaisi käyttää? Siinä pannussa oli aikaisemmin tehty ihan tavallisia vehnäjauhokastikkeita ja leivityksiä, eli sopimattomia sapuskoita.
HUOMIO! Soijatuotteiden takaisinveto – 16.6.2014 18:46
Kiitos kun nostit aiheen keskusteluun. Olin ostanut ko. tuotetta ainakin noin puolitoista vuotta sitten, mutta siis reilusti ennen keliakiadiagnoosia. Aion hakea vielä ne ykköseurot soya appetitilta, vieläköhän korvaavat..
Keliakialääkkeen tutkimuksessa edistytty – 16.6.2014 18:27
Tallulah kirjoitti:
VAROITUS: Soijarouheessa gluteenia – 9.6.2014 20:30
Kiitos tiedosta. Vaikka tuon yhden soijarouhepussukan tussimerkinnöin lahjoitinkin jo eteenpäin, hyvä tietää että tuotakin merkkiä voin käyttää jatkossa.
VAROITUS: Soijarouheessa gluteenia – 9.6.2014 20:30
Kiitos tiedosta. Vaikka tuon yhden soijarouhepussukan tussimerkinnöin lahjoitinkin jo eteenpäin, hyvä tietää että tuotakin merkkiä voin käyttää jatkossa.
Voi s-market, ääh mitä toimintaa – 7.6.2014 23:10
Taistelu vääriä merkintöjä vastaan tosiaan on nyt itselle tuoreena keliaakikkona erityisen aiheellista. Jos g-merkintöjä on, niihin pitäisi voida luottaa.
Kaksi valituskertaa paikan päällä riitti. Myyjä muisti minut ja sanoi lapun vahingossa siirtyneen väärän tuotteen luo kun asioin jälleen. Ok, hyvä että hoitui.
Mutta eräänlaista maalaisjärkeä kaipaisin, että jo ensimmäinen valituskerta olisi tuottanut tulosta. Jos sanoin, että se tuote siellä ja se kyltti siinä on päin mäntyä, miksei myyjä voinut hoitaa asiaa jo ensimmäisellä kerralla? Pitikö siihen tekoon olla esimiehen lupa vai eikö vain asiaani ymmärretty? Tämä liittyy juuri siihen ilmiöön, että "minä olen täällä vain töissä, enkä tee mitään mistä en ole varma, enkä myös ajattele kovin paljoa itse".
Ensi kerralla saatan itsekin käyttää tuota sähköistä kanavaa, varsinkin jos myymälä on kauempana enkä pääse tarkistamaan korjauksia. Kiitokset vinkeistä ja kannustuksesta
Voi s-market, ääh mitä toimintaa – 5.6.2014 20:59
Olen valittanut jo kahdella eri kerralla paikallisessa s-marketissa, ettei soya appetit soijahiutaleiden hintalapun vieressä saa olla gluteeniton kylttiä. Paketissa lukee, että "Sisältää gluteenia." Ensimmäisen kerran valittaessani myyjä lähti hyllyä päin ja ajattelin että homma hoituu. Parin päivän päästä olin uudestaan kauppareissulla ja kyltti oli edelleen paikallaan. Valittaessani uudelleen, nyt toinen myyjä sanoi että siinä on ollut jokin muutos ja että pitoisuudet ovat pieniä. Että gluteeniton-kyltti on sen takia paikallaan. Sanoin että se tuote ei silti ole gluteeniton, jos siinä kerta lukee että sisältää gluteenia. Huomautin, että valitan jo toista kertaa eikä muutosta ole tapahtunut.
Kysymykset:
1) Onko muille käynyt näin?
2) Miten saan viestin perille?
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.
Yksityisviesti
Lähetä yksityisviesti
Vinkkejä
10 vinkkiä
Tuotteita
1 tuote
Kuvia
9 kuvaa
Keskustelu
27 viestiä, 2 aloitusta
Kommentit
2 kommenttia
Rekisteröitynyt
7.5.2014 20:47