Fazerin moka – 11.11.2011 15:03
Hei! Haluan vielä kiittää saamastamme yhteydenotosta sekä kertoa teille toimenpiteet, joihin olemme Fazerilla ryhtyneet. Vedämme pois kaupoista kaikki tuotteet, joissa on virheellinen pakkausmerkintä. Nämä toimenpiteet on jo käynnistetty yhdessä asiakkaidemme kanssa.
Kyseisten tuotteiden parasta ennen -päivämäärä on 9.4.2012 (erätunnus 1227) ja 29.5.2012 (erätunnus 1277). Kuluttajat voivat palauttaa ne ostopaikkaan, ostos hyvitetään. Mahdollisissa kysymyksissä neuvoo Fazer Makeisten kuluttajapalvelu, kuluttajapalvelu(at)fazer.fi tai puh. 09 87621. Olemme julkaisseet asiasta tiedotteen verkkosivuillamme ja viikonlopun aikana takaisinvetoilmoitukset julkaistaan suurimmissa sanomalehdissä.
Tuotteidemme turvallisuus ja korkea laatu ovat meille ensiarvoisen tärkeitä asioita. Pyrimme jatkuvasti varmistamaan, että jokainen tuote täyttää kuluttajien ja kaupan vaatimukset. Seuraamme ja noudatamme tarkasti viranomaisten, mm. Eviran ohjeistusta elintarvikkeiden turvallisuuteen liittyvissä asioissa. Pahoittelemme aiheutunutta mielipahaa.
Yst. terv. Leena Majamäki Fazerin viestinnästä
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.