ponipimu 239 viestejä – 4.3.2012 20:27
olipa yllätys prismassa kun ajattelin että huomenna possunfileen kaverina laitan valkosipulikermaperunat uuniin, ihan vaan nakkasin lukematta rainbowin pussin kärryyn... mutta sitten kuitenkin otin ja luin tuoteselosteen.
sinne lensi takaisin pakastealtaaseen, ja valitsin sitten venhäjauhottoman peruna-sipuliseoksen, johon itse lisään valkosipulin ja kerman.
eli olkaahan tarkkoina, kaikkeen sitä venhäjauhoja tukitaankin. kyse oli siis uunivalmiista kermaperunoista.
helsbe 27 viestejä – 4.3.2012 21:39
Mä oon kans huomannu noi tai siis ekalla kerralla en huomannu! Laitoin jo kotona perunoita vuokaan ja jotenkin sattui silmää sana venhnäjauho! Onneks en ehtiny syömään. Noissa on viel se hämy, et on kahta erilaista.. Toinen missä tota vehnäjauhoa ja toinen missä ei. Ja molemmat vielä lilassa pussissa Vehnäjauholliset taitaa olla valkosipuliKERMAperunat ja toiset valkosipuliperunat.
Ninni 114 viestejä – 5.3.2012 10:26
Nämä on niitä asioita, joita vähän pelkään kyläillessä. Kun tuollaista asiaa ei välttämättä itsekään tule huomanneeksi, niin miten voisi olettaa, että joku, jolle ehkä minä olen ensi kosketus gluteenittomuuteen, tulisi ajatelleeksi lukea myös perunapussin tuoteselosteen. Ja ihan kaikkea ei aina kehtaa tentata tyyliin, mitä lihaliemikuutiota käytit, käytitkö korppujauhoja, luitko perunapussin tuoteselosteen...?
sesse 21 viestejä – 11.3.2012 09:15
Myös toisiin pakaste ranskalaisiin on työnnetty vehnäjauhoja, joten syytä lukea aina nekin!
Reetta 719 viestejä – 11.3.2012 21:55
Noihin on varmaan käytetty jotain kevytkermaa, jota on sitten "lihotettu" vehnäjauhoilla, että olisi kermamaisempaa.
porajata 460 viestejä – 12.3.2012 10:22
Oiskohan muullekkin muutaman kerran tullut oireita noista ?
Pari kertaa joidenkin juhlien jälkeen on tullut oireita, ovat kyllä vakuuttaneet , että ruoka on gluteenitonta
Niin ja kerran ABC ruokailussa kävi samoin
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.