Jezu Ylläpitäjä – 24.5.2011 13:16
"Kivana" yllätyksenä tänään ostaessani kyseisen, gluteenittomaksi merkityn valmisruoan S-Marketista, löytyi riisin seasta n. 10cm pätkä spagettia. Voisi olettaa, ettei kyseessä ole gluteeniton spagetti. Olen ilmoittanut asiasta Inexille ja Keliakialiittoon.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
carietta 72 viestejä – 24.5.2011 16:26
Kiitokset tiedosta! Empä maistakaan kyseisiä valmisruokia.
Jezu Ylläpitäjä – 25.5.2011 18:09
Laitoinpa tästä nyt kuvan tänne, kun Inex Partners ei ole vaivautunut yli 24 tuntiin vastaamaan reklamaatioon. Eli tämän näköisten pakettien kanssa kannattaa olla tarkkana.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
ponipimu 239 viestejä – 26.5.2011 00:08
todennäköisesti saat pahoittelupostia ja 10e lahjakortin.
Jontsa 67 viestejä – 26.5.2011 01:05
Oho, toi on jo aika paha. Mulla oli viimeksi Fazerin Suffeli puffi -pussissa yksi ihan erilainen suklaapäällysteinen makeinen seassa, sain korvaukseksi peräti neljä pientä suklaapatukkaa
Jezu Ylläpitäjä – 27.5.2011 00:06
ponipimu kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.