VAROITUS: Rainbow Chicken Tikka Masala

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä24.5.2011 13:16

"Kivana" yllätyksenä tänään ostaessani kyseisen, gluteenittomaksi merkityn valmisruoan S-Marketista, löytyi riisin seasta n. 10cm pätkä spagettia. Voisi olettaa, ettei kyseessä ole gluteeniton spagetti. Olen ilmoittanut asiasta Inexille ja Keliakialiittoon.

Asian selvittämisen ajan kannattanee jättää kyseisen sarjan valmisruoat väliin, itse ainakin teen niin.

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• carietta 72 viestejä24.5.2011 16:26

Kiitokset tiedosta! Empä maistakaan kyseisiä valmisruokia.

• Mainos

• Jezu  Ylläpitäjä25.5.2011 18:09

Laitoinpa tästä nyt kuvan tänne, kun Inex Partners ei ole vaivautunut yli 24 tuntiin vastaamaan reklamaatioon. Eli tämän näköisten pakettien kanssa kannattaa olla tarkkana.

Kuva: Kiva yllätys "gluteenittomassa" Chicken Tikka Masalassa.

• ponipimu 239 viestejä26.5.2011 00:08

todennäköisesti saat pahoittelupostia ja 10e lahjakortin.

• Jontsa 67 viestejä26.5.2011 01:05

Oho, toi on jo aika paha. Mulla oli viimeksi Fazerin Suffeli puffi -pussissa yksi ihan erilainen suklaapäällysteinen makeinen seassa, sain korvaukseksi peräti neljä pientä suklaapatukkaa

• Jezu  Ylläpitäjä27.5.2011 00:06

ponipimu kirjoitti:
    todennäköisesti saat pahoittelupostia ja 10e lahjakortin.

Oikein arvattu. Tänään tuli 10 euron lahjakortti S-ketjun toimipaikkoihin. Ilmoittivat myös selvittävänsä asiaa valmistajan kanssa. Niin ja olivat tietenkin kovin pahoillaan "harmista." Jos olisin erehtynyt haukkaamaan spagettia, en luokittelisi jälkiseuraamuksia pelkäksi harmiksi.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s