Tupakka

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä28.2.2009 17:12

Kun tunnetusti tupakassa on tuhansia erilaisia epäterveellisiä ainesosia, mahtaakohan sieltä löytyä myös gluteenia? Onneksi en polta

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Kari 364 viestejä28.2.2009 17:20

Sanotaan, että paheitten summa on vakio. Tupakka ei kuulu minunkaan nautintoaineisiin. Eiköhän se kuitenkin rasita etupäässä keuhkoja..en ole kuullut tupakkaa syövistä kavereista )

Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

• Mainos

• Jezu  Ylläpitäjä28.2.2009 17:21

Mutta onko sillä väliä missä muodossa sen gluteenin nauttisi? Kai se voisi savunkin mukana verenkiertoon päätyä

• Kari 364 viestejä28.2.2009 17:28

Pitänee kuunnella jonkun viisaamman kannanottoa, josko joku teistä lukijoista tietäisi..

Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

• Jezu  Ylläpitäjä28.2.2009 17:48

Kari kirjoitti:
    Pitänee kuunnella jonkun viisaamman kannanottoa, josko joku teistä lukijoista tietäisi..

Veikkaanpa, ettei ainakaan tupakkafirmoista kannata kysellä

• keliaakikko97 107 viestejä28.2.2009 18:28

Tjaa-aa. Empä osaa sanoa, pnko tossa gluteenia vai ei. Mutta eipä mua kiinnosta, kun en aijo polttaa koskaan.

Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

• KattiMatikka 271 viestejä1.3.2009 16:30

Tupakkaverkko.comista löysin seuraavia tupakan lisäaineita. Toi kaakao oli aika mystinen... Kaipa siellä periaatteessa voi olla vaikka mitä kakkaa

#
    ammoniakki tehostaa nikotiinin imeytymistä vahvistaen siten riippuvuutta
    #
    mausteet tehostavat makua
    #
    makeutusaineet tekevät maun hyväksyttävämmäksi
    #
    mentoli auttaa savun hengittämisessä
    #
    kaakao laajentaa hengitysteitä

• Mainos

• keliaakikko97 107 viestejä9.7.2009 17:47

keliaakikko97 kirjoitti:
    pnko.
    Siis onko!

Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,015s