Terassikausi avattu?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä27.4.2009 17:02

Joko on terassikausi avattu? Itse en ole vielä ehtinyt.

Ärsyttävää tosin, että siideri tarjotaan lähes aina pienempinä annoksina kuin olut, mutta hinta on kuitenkin sama, jos ei korkeampi. Melkoista syrjintää sanon minä

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• milla 412 viestejä27.4.2009 17:20

Ei ole vielä terassilla käyty. Oma terassi kyllä avattu
    Siiideri on niin hyvää ! En koskaan ole ollut oluen ystävä, ei tehnyt siis tiukkaa ollenkaan keliakian ilmaannuttua

• Mainos

• kaija 38 viestejä27.4.2009 17:51

Jyväskylässä ainakin pääsee terassielämästä nauttimaan muuallakin kuin kotipihassa. Tosin en ole testannut, mutta totta lienee. Ikävä on itselläni olutta, sen maku oli suuri nautinto! Kesäilta saunan jälkeen mökkirannassa ja pullo kylmää olutta, se on valitettavasti historiaa... kyllähän tuo siiderikin joskus maistuu, mutta ei vedä vertoja hyvälle oluelle. Ei ikinä! Mutta onhan noissa siidereissäkin onneksi valinnan varaa, vaikkakin kaloripommeja kaikki. Kääk!

• Jezu  Ylläpitäjä27.4.2009 18:35

kaija kirjoitti:
    Jyväskylässä ainakin pääsee terassielämästä nauttimaan muuallakin kuin kotipihassa. Tosin en ole testannut, mutta totta lienee. Ikävä on itselläni olutta, sen maku oli suuri nautinto! Kesäilta saunan jälkeen mökkirannassa ja pullo kylmää olutta, se on valitettavasti historiaa... kyllähän tuo siiderikin joskus maistuu, mutta ei vedä vertoja hyvälle oluelle. Ei ikinä! Mutta onhan noissa siidereissäkin onneksi valinnan varaa, vaikkakin kaloripommeja kaikki. Kääk!

Onhan noita olutvaihtoehtoja meillekin Eikun tsekkaamaan täältä:

Lista gluteenittomista oluista

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• hankris 15 viestejä5.5.2009 10:17

Angelniemellä mahtava kesäterassi Ankkuribaari ja tarjolla gluteenitonta olutta ja hyvää ruokaa!

• Kari 364 viestejä5.5.2009 21:18

Jo vaan, avattiin grilliherkutteluin jo viime kuun puolella viikonloppuhelteillä. Ja sit taas vappuna kun lämmintä piisas. Tänään ens kertaa kaupungilla. Mun vaihtoehto Lonkero

Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

• ponipimu 239 viestejä29.5.2009 01:05

Oletko Kaija tutustunut oikeesti gluteenittomiin tuotteisiin, oluttakin kun löytyy useampaa sorttia, on koff ykköstä pullosta, kukkoa kolmea lajia, light beeriä, saxonia ja joku muu vielä.

Kukkoa ja "kotkaa" löytyy melkein joka kaupasta ja huoltsikalta.

Silmät käteen nyt!

• Mainos

• motusalem 85 viestejä3.11.2010 10:08

...ja Kaija kun vielä suuri osa tavallisistakin oluista jää tuon gluteeni raja-arvon alle (kiitos meidän nihkeän liittomme, tästä ei puhuta), niin olutta pitäisi olla tarjolla valinnanvaran kanssa.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,065s