Provenan uusitut kaurahiutaleet

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Isabella 42 viestejä2.11.2011 18:54

Oletteko oireilleet näistä Provenan uusituista kaurahiutaleista? Ovat tulleet juuri markkinoille, löysin Cittarista. Itse olen ennen syönyt päivittäin Provenan puhtaita kaurahiutaleita, mutta nyt tuoteuudistuksen jälkeen maha menee aivan sekaisin hiutaleista, vaikka ovat puhdaskauraa.

• porajata 460 viestejä5.11.2011 14:43

Hienot on ainakin sivut

http://www.provena.fi/fi/

• Mainos

• milla 412 viestejä6.11.2011 07:04

Ostin uusia, mutta en vielä testannut.
    Eikö ne ole samoja kuin ennen,,, paketti vain uusittu ?

• Isabella 42 viestejä6.11.2011 12:19

Omasta mielestäni hiutaleiden ulkonäkö ainakin on muuttunut - suurempia kuin ennen - ja paketissa niiden sanotaankin olevan "Jumbo Oats". Kysyin asiaa Raisiolta, että ovatko muuttaneet jotain valmistustavassa. Sieltä vastattiin, että eivät ole ja mene nettisivuille.

• milla 412 viestejä12.11.2011 06:46

Pitäsköhän näin vapaapäivänä kokeilla uusia hiutaleita. JOs tuleekin oireita, ei ainakaan työpäivää haittaa

• milla 412 viestejä13.11.2011 12:00

Hello taas... Uudet Provenan hiutaleet on testattu tänään aamulla Ei mitään mahareaktioita ainakaan vielä.

Vaikka mulle tulee todella pienestäkin epämukava vatsa. Mutta nyt ei mitään ongelmaa.

• Isabella 42 viestejä13.11.2011 19:10

Hieno juttu, että ei aiheuttanut ongelmia. Omat oireet saattavat sitten johtua yleensäkin kauralle herkistymisestä. Ennen olen kyllä pystynyt käyttämään, mutta kaippa sitä voi matkan varrella muuttua tämä sietokysy.

• Mainos

• milla 412 viestejä14.11.2011 05:29

Niinhän se voi sietokyky muuttua . Hiutaleet tosiaan vaikutti aivan samanlaisilta kuin ennen paketin uusiutumistakin.

• eijah 24 viestejä16.11.2011 20:47

Tuli aamulla testattua kaurahiutaleet, ihan mukava puuro niistä tuli.
    Jos söisin tavallisia (esim.elovena) puuroa, en heti huomaa mitään pahaa oloa, vaan vasta usean viikon jälkeen alkaa olla kummallista närästystä. Tämäkin on tullut testattua ja aluksi luulin sen kahvista johtuneen.(ja sitä tuli siedettyä moniamonia kuukausia)

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,015s