Jezu Ylläpitäjä – 1.4.2010 00:17
Tämä nyt ei varsinaisesti liity keliaan, mutta matkailuun kuitenkin. Eli mistä te yleensä buukkaatte omat matkanne? Itse välttelen pakettimatkoja ja kokoan omat reissuni eBookersin tai suoraan lentoyhtiöiden sivujen kautta.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Jontsa 67 viestejä – 1.4.2010 00:23
Jaa mikä matka, millä rahalla
Zlatan 44 viestejä – 1.4.2010 11:32
Lennot olen yleensä tilannut suoraan lentoyhtiöltä ja hotellit katsonut läpi tripadvisorilta ja jos hinta ollut suht samaa kaikilla nettivälittäjillä olen käyttänyt venere.com koska heillä ei ole ollut lisämaksuja + eivätkä veloita etukäteen varauksista vaan varauksen pystyy muuttaamaan vielä päivää ennen reissua jos on tarve + jos hakee tripadvisorilta niin löytyy 4 % alennuskoodeja joita voi käyttää.
Muita en ole käyttänyt koska siinä tulee aina jotain lisämaksuja ja etukäteen pitää maksaa.
Nyt tosin en ole parin vuoteen reissannut koska lapset niin pieniä joten voi olla että jokin on muuttunut venerillä mutta ennen vanhaan se on aina toiminut joten voin hyvin suositella sitä.
Tallulah 476 viestejä – 1.4.2010 12:02
Vertaa.fi olen katsonut millä olisi ehkä halvimmat lennot, ja sitten kokeilen josko suoraan sen lentoyhtiön sivuilta saisi vielä edullisemmin. Kyttäilen hyviä tarjouksia aina joskus pallontallaajista ja hyviä vinkkejä sieltä saakin. Halpislentoyhtiöt eivät näy noissa hakukoneissa joten ne olen ostanut suoraan sen lentoyhtiön sivuilta.
Jos hotellia tarvitsen niin hotels.com tai booking.com on osoittautunut aika hyviksi, ja sitten katson tripadvisorista vielä palautteen ennen varaamista. Hostelworldissa on myös edullisia hotelleja, ja onhan sitä hostelleissakin tullut usein majoituttua. Ja suoraan hotellista/hostellista olen varannut usein kun olen netistä etsinyt sen minne haluan mennä.
Pakettimatkoja en juuri harrasta, kahdesti olen sellaisella käynyt Tjäreborgin kautta. Yleensä matkustan sinne minne pakettimatkoja ei tehdä.
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.