Olen parantunut!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • ponipimu 239 viestejä21.3.2010 01:13

Jihuu! Olin kaks viikko sitten kontrollitähystyksessä vuosi diagnoosin jälkeen ja perjantaina tuli patologin vastaus, suolinukka normaalistunut ja solukuvat samoin.

On tää ihmeellistä, vielä vuosi sitten kärvistelin oireitteni kanssa ja nyt voin elää melko normaalia elämää, oireita sata kertaa vähemmän ja olo on melko hyvä.

Kyllä nämä hyvät uutiset motivoi aika paljon, kävin ostaan kimpun tulppaaneja ja ilmoitin hevoseni ratsastuskisoihin, pitähän tätä juhlia! Huomenna taidan leipoa vielä kakun.

Vaikka toisinaan tympäsee ainainen "hankala ihminen tai asiakas"-olo, en kyllä millään laittaisi vahingossakaan gluteenia suuhuni, kyllä ne rasittavat oireet ja muut vastoinkäymiset ovat niin syvältä että nautin suunnattomasti elämästäni juuri nyt.

• Kari 364 viestejä22.3.2010 09:31

Katoppas vaa, onnex olkoon ! Eilen popsin G-pizzaa, silleen tosi ohuella pohjalla. Ei kyllä oikeastaan mistään huomannut, että on jotain poikkeuksellista pohja.. Mun seuraava tähystys tulossa syssyllä, aika näyttää mikä silloin tulos..

Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s