Murot

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • sartsu 18 viestejä14.7.2009 09:31

Mitä muroja syötte? Käykö vielä kellogsin riisimurot ja sokerihuurretut riisimurot,en löytänyt niitä keliaakikolle soveltuvia tuotteita luottelosta 2009, vai luinko huonosti? Mistä kaupasta saa eldoradon maissihiutaleita ja riisimuroja, ne ovat listalla??Ja entä (makrobios) riisimuroja? Kiitos paljon vastauksista!!!

• Tepa 20 viestejä14.7.2009 10:06

Noita löytyy ainakin Tampereelta Allermiinasta, saa myös tilattua tuotteet lähimpään postiin. Käy kurkkaamassa osoitteessa www.allermiina.fi

• Mainos

• Siukku13 60 viestejä14.7.2009 14:39

Eldoradoja olen löytänyt Valintatalosta. Oliskohan sitten siwassakin. Ovat jopa kohtuu hintaisia.

• ponipimu 239 viestejä14.7.2009 22:27

kellogsit on poistunnu listalta.

periaatteessa siinä ei oo mikään muuttunnu, siis tuotteessa, mutta tä uus eu-asetus ilmeisesti vaikuttaa.

rainbowin muroja saa s-ryhmän kaupoista, ovat ihan hyviä ja halpoja.

meillä syödään rainbowia, semperiä ja luomumaissihiutaleita, nimeä en nyt muista mutta ne on hyviä kun niissä ei oo sokeria! neiti meillä laittaa niihin hunajaa tai sevottaa semperin kanssa mutta ite tykkään sellasenaan kun eivät lihota.

• Suviih  629 viestejä15.7.2009 09:01

Päivittäin ei meillä muroja syödä, mutta silloin tällöin olen ostanut Rainbow:n riisimuroja (halpoja ja iso pakkaus) ja nyt sitten muutaman kerran myös noita Semperin muroja, vaikka kalliita ovatkin. Nyt niistä onneksi on myös tuo versio, jossa niitä pahoja marjoja ei ole.

Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

• keliaakikko97 107 viestejä16.7.2009 20:05

Minä syön Urtekram:in Flakessejä. Ovat hyviä maidon ja banaaniviipaleiden kera.

Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

• ponipimu 239 viestejä15.8.2009 01:42

tänään kun laitoin lapselle muroja, tippui paketista kulhoon HIUTALE. en tiedä oliko kyseessä maissi, vehnä, tai joku muu hiutale, mutta kuitenkin, meni nyt usko rainbowin riisimuroihin.

hiutale on pakattuna muovipussiin ja muropaketti käyttökiellossa, maanantaina pakkaan sen postiin erittäin kitkerän saatekirjeen kanssa.

meillä perheessä kaksi keliaakikkoa ja muroja syödään päivittäin. lapsella on kontrolliverikoe ens viikolla ja jos arvot koholla tiedänpä mitä syyttää kun muuten olemme erittäin tarkalla ruualla. ja minä en syö riisimuroja, ainoastaan luomumaissihiutaleita, joten jos verikoe on älyyttävä, pyydän minäkin päästä jo aiemmin kokeisiin, oikeesti olisi aika vasta joulun jälkeen.

• Mainos

• taigis 101 viestejä17.8.2009 15:47

Tuo Kellogsin murojen "listalta" poistuminen on kyllä mulle sellainen punainen vaate! Varsinkin kun niissä ei ole mikään muuttunut.
    Itseasiassa en ole siitä noille teineilleni edes vielä maininnut. Käyn jonkinasteista sotaa itseni kanssa,jatketaanko meillä niiden syömistä vaiko eikö. Ovat kuitenkin sellainen "normituote", jota meillä on käytetty vuosia ja nyt nekin pitäisi ottaa pois... Käyttö ei ole päivittäistä eikä suurta, en oikein tiedä!!

• ponipimu 239 viestejä1.9.2009 01:27

rainbowilta ottivat yhteyttä, hiutale oli sitä itseään riisimuroa joka oli vain höyrystynyt liikaa.

vaivanpalkkana tuli 10e lahjakortti s-markettiin.

se siitä, ostin lisää muroja.

kellogsiin emme palaa kun rainbowit selvästi halvempia.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s