Miten eksyit Glu.fi:hin?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä31.5.2009 21:14

    Tiedustelen nykyään uusilta rekisteröityjiltä, kuinka he ovat eksyneet Glu.fi:hin. Nyt tämän tiedon voi kertoa myös vanhat käyttäjät.

    Jos siis muistat, kuinka löysit Glu.fi:n, päivitä se tietoihisi täällä (kohta merkitty punaisella):

    Muokkaa tietojasi

    Pyrin näillä tiedoilla selvittämään kuinka voisin tuoda Glu.fi:tä vielä paremmin esille niille keliaakikoille, jotka eivät vielä ole mukana palvelussa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Hillevi 17 viestejä31.5.2009 22:39

    Heti oman diagnoosini jälkeen löysin Uudenmaan keliakiayhdistyksen sivut. Rekisteröitymättä seurasin keskusteluja, siellä Jezu "mainosti" Glu.fi:tä ja niin kirjauduin tänne.

  • Mainos

  • Suviih  629 viestejä2.6.2009 19:13

    Ihan googlettamalla löysin sivun, kun etsin keliakiaan liittyvia blogeja ja muita keliakiaa käsitteleviä sivuja netistä.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Reetta  719 viestejä2.6.2009 20:34

    Googlen kautta minäkin tänne eksyin, kun tietoa haeskelin. Käsisaikkarilla kun oli tuota aikaa. Muutama viikko meni lukijana ja sitten kirjauduin mukaan keskusteluun helmikuussa - ilmeisesti tuoreen gastroskopiakokemuksen innoittamana.

  • KariK 27 viestejä2.6.2009 21:38

    Sama juttu, neljä päivää keliakiadiagnoosin jälkeen löysin näille sivuille ja rekisteröidyin. Tuoreen diagnoosin jälkeen oli suuri tarve saada tietoa keliakiasta. On mukavat sivut, vaikkaakaan en itse nyt kovin aktiivinen kirjoittaja ole.
    Sivulle on kuitenkin selvästi tarvetta.

  • emilia 11 viestejä3.6.2009 22:52

    Lähdin etsimään kokemuksia ulkomailla keliaakikkona ja löysin ensimmäiseksi keliakialiiton foorumin. Se ei kuitenkaan jostain syystä hyväksynyt rekisteröitymistäni, joten löysin linkin tänne. Vaikka netissä olen pyörinyt vuosia, samoin erilaisilla foorumeilla, en aikaisemmin ajatellut että tällainenkin paikka on olemassa.. Mutta saapahan tämän myötä nyt ainankin puhua vaivoistaan niin paljon kun ikinä haluaa!

  • Kari 364 viestejä4.6.2009 00:06

    Liittymistäni sivuille olen kovasti funtsinut..mutta mieleen ei nyt tule. Kai se ensiksikin oli kovasti uusi asia mulle koko keliakia, ja toisaalta kaikenlaista löytyy netistä. Saattaapi olla osittain sattumakin. Noh, hyvät sivut - kokemuksien vaihtaminen ainakin on kivaa ja opastavaistakin. Joittenkin kanssa tullut yksityisviestiteltyäkin

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Mainos

  • milla 412 viestejä4.6.2009 05:16

    Minä bongasin osoitteen jostain lehdesta. Oisko ollut joku kunto lehti ..

  • reetu 1 viesti4.6.2009 13:42

    vuodatus.net:in kautta, oliskohan ollut harminpaikka blogi

  • Ira 57 viestejä8.6.2009 20:19

    olen nyt uusi rekisteröitynyt ja löysin aivan sattumalta googlen kautta, että joku oli avannut keskustelun jossain glu.fi osoitteessa..menin siltä sekunnilta sivuille..ja onneksi menin.täyden kympin sivut! aloin jo olla huolissani eikö suomessa todellakaan ole mitään tälläistä, jossa voi puhua tuotteista ilman sensuuria ja ei saa mainostaa tuotetta mentaliteetilla. oikeestu mun elämässä paistaa tänään aurinko ja se on tosi juttu!en tunne ketään kenellä olisi keliakia ja en ole paljoa keskustellut asiasta muiden kanssa.

  • aspja 22 viestejä11.6.2009 21:22

    No, Googlen kautta ihan vahingossa törmäsin näihin sivuihin. Mutta hyväy on ja olen saanut täältä hyviä vinkkejä.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s