Mistä silmälasit?
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
Jezu Ylläpitäjä – 27.5.2010 11:12
Itsellä edessä uusien silmälasien hankinta, mutta kohtuuhintaisten hengettömien lasien hankkiminen pk-seudulta tuntuu pienoiselta haasteelta.
Specsavers on tähän mennessä tarjonnut edullisimmat hintaan 299e (mainoksissa hintana 199e, mutta niihin on pakko ottaa ohennetut linssit, jotka lisäävät hintaa 100e), mutta aiemmin olen maksanut yksitehoisista merkittömistä laseista 100-200 euroa. Hinnat ovat ilmeisesti nousseet?
Osaatteko suositella asiallisia optikkoliikkeitä Helsingistä tai lähikulmilta? Melkoinen määrä niitä on tullut jo kierrettyä. Vai pitäisikö suoraan tilata netistä?Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Tallulah 476 viestejä – 27.5.2010 13:54
Kannattaa odottaa jotain tarjouskampanjaa! Itse ostin viimeksi Instrumentariumista kun heillä oli kaksi linssiä yhden hinnalla. Linssit maksoivat siis yhteensä noin 100e. Kehyksistä maksoinkin sitten tuplasti. 
Kesä-aikaan on ainakin tarjouksia että saa samaan hintaan aurinkolasit vahvuuksilla, joten jos on käyttöä uusille aurinkolaseille, kannattaa hankkia ne samalla.
Mitä ovat hengettomät lasit?
MrsBucket 92 viestejä – 27.5.2010 14:05
Jezu kirjoitti:
Specsavers on tähän mennessä tarjonnut edullisimmat hintaan 299e (mainoksissa hintana 199e, mutta niihin on pakko ottaa ohennetut linssit, jotka lisäävät hintaa 100e), mutta aiemmin olen maksanut yksitehoisista merkittömistä laseista 100-200 euroa. Hinnat ovat ilmeisesti nousseet?
Hankimme tässä kevään aikana mieheni kanssa meille molemmille aurinkolasit omien silmälasien vahvuuksilla. Mieheni otti yksiteholinssit ja minä rajattomat kaksitehot (ohennettuina tulivat molemmat ja uusilla, liikkeestä ostetuilla kehyksillä). Silloin oli Varkauden Specsaversilla tarjous ja meidän kumpaisenkin aurinkolasit irtosivat hintaan á 100 euroa. En muista millainen tarjous oli tavallisista silmälaseista, mutta aurinkolasithan ovat vain värjätyt silmälasit, joten luulisin, että hinta olisi ollut sama.
Sinun varmasti kannattaa odottaa Specsaversiltä uutta tarjouskampanjaa, ellei ole kiire.Jezu Ylläpitäjä – 27.5.2010 15:21
Tallulah kirjoitti:
Mitä ovat hengettomät lasit?
Kyseessä on siis lasit, joissa ei ole kehyksiä. Mielestäni nimitys on todella typerä 
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
Osallistu keskusteluun
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Eniten luetut keskustelut alueella
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.