Mars ja Snickers

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • motusalem 85 viestejä8.2.2009 18:16

Mites nuo suklaapatukat? Itse olen ainakin niitä popsinut turvallisen näköisen tuoteselosteen vuoksi (tunnustetaan...pääasiassa maun vuoksi) - nyt vaan kuulin jostakin, että eivät olisikaan niin turvallisia? Joku puhui mallasuutteesta, mutta siitähän on gluteeni poistunut valmistusprosessin aikana.

• Suviih  629 viestejä9.2.2009 15:51

Olen kyllä minäkin syönyt ihan huoletta, sillä luotan keliakialiiton suosituksiin eli luokittelen mallasuutteen gluteenittomaksi. Eikä kyllä ole oireita tullut joten omalla kohdalla ainakin olisi aivan turhaa kaventaa eri tuotevaihtoehtoja mallasuutteen vuoksi.

Kyllähän niiden pitäisi tuoteselosteessa ilmoittaa mahdolliset allergisoivat aineet, eli ei niissä vehnää pitäisi olla jos sitä ei kerrota tuoteselosteessa (eikä keliakialiiton sivuillakaan ole tainnut olla varoituksia noista patukoista).

Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

• hankris 15 viestejä14.2.2009 17:41

Ovat olleet gluteenittomia ainakin tähän asti!

• keliaakikko97 107 viestejä5.3.2009 18:40

Hyvä, kun oon vähä epäilly tuon marssin sisältöä. Se on ollu hullun hyvä patukka, mutta kun ei oo uskaltanu syödä! :P

Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s