MrsBucket 92 viestejä – 12.6.2010 11:58
Olin viime viikonloppuna Hesassa kyläilemässä ja siellä tarjottiin aamiaispöydässä Frian karkeita minipatonkeja. En ole aikaisemmin maistanut mitään Frian tuotteita, mutta tämä tuote ainakin yllätti tosi iloisesti. Kotiin päästyäni menin heti paikalliseen S-markettiin tutkimaan pakastehyllyjä ja löysin kaksi pakettia kyseistä patonkia. Sieppasin ne tietysti mukaani ja tulen vastaisuudessakin käyttämään vaihteeksi omien leipieni ohella. Suosittelen kaikille vaikkapa jos tulee tarve saada äkkiä tarjottavaa vieraille tai muuten vain.
Frian tuotteista on Glu.fi:n sivuilla ollut puhetta jo aiemminkin, mutta liitän vielä mukaan linkin Frian omille nettisivuille:
http://www.fria.se
MariJo 77 viestejä – 13.6.2010 18:55
Itse syön Frian minipatonkeja aika usein,olen todennut erittäin hyviksi. Maista myös unikkosämpylöitä, ne ovat myös tosi hyviä!
Tallulah 476 viestejä – 14.6.2010 11:16
Nuo patongit on tosi hyviä, mutta ne Frian leivät ei ole mun makuuni läheskään yhtä hyviä (paahdettuina parempia).
ponipimu 239 viestejä – 15.6.2010 01:11
meilläkin pakastimesta löytyy aina frian viipaleleipää, semmonen missä paljon jyviä ja keltainen raita pussissa, en nyt muista tarkkaa nimeä...
yleensä leivon itse, mutta hätävarana tytölle on aina jotain, ja tämä leipä hänen ehdoton suosikki.
oletteko muuten tehneet voileipäkakkua kaupan leivästä? mikä merkki olisi maukkain kakkuun? kinkku-juustokakku olisi suunnitteilla juhannukseksi.
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.