Jezu Ylläpitäjä – 8.10.2010 22:28
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
MrsBucket 92 viestejä – 9.10.2010 10:11
Jezu kirjoitti:
Suviih 629 viestejä – 9.10.2010 11:16
Itsellekin se on aina ollut gluteeniton, mutta nyt blogia pitäessä olen huomannut, että jonkun verran on blogiini tullut vierailijoita kluteeniton hakusanalla. Tosin vain murto-osa kävijöistä. Epäilisin että tuota kirjoitusmuotoa käyttävät ihmiset, jotka eivät itse ole keliaakikkoja ja ovat vain kuulleet gluteenittomasta, eivätkä aiemmin nähneet sanan oikeaa kirjoitusmuotoa.Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
Blogin Facebook-sivut:
https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa
Tallulah 476 viestejä – 9.10.2010 14:02
Itse käytän gluteeniton, mutta käsittääkseni myös gluteiiniton on oikein. Kyllähän sitä keliakiasta ja keliaakikosta on monenlaista väännöstä kirjoitettu, ja ihan keliaakikot itse. Ihmisten oikeinkirjoitustaito kun nyt yleensäkin on heikentynyt huomattavasti ja sanoista tehdään ihmeellisiä väännöksiä ja lyhennöksiä. Mua esim. ärsyttää aivan suunnattomasti lyhenne glutti! ARGH!!
Jezu Ylläpitäjä – 9.10.2010 14:07
Vielä tuosta kuvan kyltistä pitää mainita, että melkoinen suoritus myyjältä, kun tuotepakkauksissa lukee kuitenkin gluteeniton selkeästi suomeksiKeliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
carietta 72 viestejä – 9.10.2010 18:21
Itse en ole kyllä koskaan törmännyt vastaavaan kirjoitusasuun
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.