Jezu Ylläpitäjä – 14.10.2009 17:49
Tuli keväällä hankittua Stockmannin alennusmyynneistä Philipsin kirkasvalomasiina ja nyt viikon verran käytellyt sitä 20-30min aamuisin.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
porajata 460 viestejä – 14.10.2009 18:47
En tuosta valosta tiedä...
Mutta heitä Multivita Plus aamulla mahaan niin ainakin vitamiinit saat...
Pulde 16 viestejä – 14.10.2009 19:29
Haha... En oo tottunu että tällä sivulla puhutaan muusta kun keliakiasta niin ajattelin että tämäki aihe liittyy siihen jotenkin. Olin jo ihan että fak, voiko niistäkin saada gluteenia?! Ensin on juttua gluteenittomista huulipunista, seuraavaks gluteenittomista lampuista.. Ei oo helppoa olla keliaakikko.
higga 209 viestejä – 14.10.2009 19:33
Aamulla lehden luen kirkasvalolla ja jää iltaviiden torkut pois. Vaikutttaa oikeasti!
Jezu Ylläpitäjä – 14.10.2009 23:15
Pulde kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
anniina 14 viestejä – 15.10.2009 09:01
Joo olen itsekin haaveillut moisesta. Olen vaan kuullut että saattaa laukaista migreenin jos on sellaiseen taipumusta.. Onko se valo niin kirkas että käy silmiin?
KattiMatikka 271 viestejä – 21.10.2009 21:25
Mulla on migreenitaipumus mutta kirkasvalolamppu ei ainakaan ole sitä laukaissut. Ja on se kyllä oikeesti aika kiva juttu. Ihmettelin, että mikä nyt väsyttää kun olisin voinut nukkua aikuisten oikeasti kellon ympäri, mutta sitten tajusin, että pöh, sehän on se pimeys... Ei muuta kuin lamppu palamaaan heti herättyä!
Kari 364 viestejä – 22.10.2009 23:02
Kyllä mulla on suuri ero,onko pimeää vai valoisaa. Keliakiaa en tunnista muutenkaan. Valoisuudn kyllä tunnistan. Ilta- ja yöeläjä olen, mutta aamulla jaa aamiaisella tarttee olla KAIKKI valot päällä, jotta masiina lähtee käyntiin. Ja paljo kaffia, siis ei Koffia vaan kaffia
Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.
Tallulah 476 viestejä – 23.10.2009 11:36
Kaveri on käyttänyt tuota jo pitkään, ja hänellä oli pahat migreenit, mutta tuo valo ei ole sitä kertaakaan laukaissut. Hänellä se on auttanut aamuihin tosi paljon! Jos joku ihminen on aamu-uninen niin se on hän!! Hänellä on sellainen jonka hän säätää kirkastumaan vähitellen ja hän herää sitten siihen valoon. Paljon miellyttävämpi kun kelloradion palosireeniujellus voisin kuvitella... Sen vuoksi olen itsekin ajatellut tuon hankkimista kun aamut ei oikein helposti lähde käyntiin, etenkään pimeään aikaan.
Reetta 719 viestejä – 2.12.2009 21:48
Pyhänä hankin sarastusvalon ja tänään virittelin toimintakuntoon. Katsotaan, helpottaako heräämisiä jatkossa.
Reetta 719 viestejä – 10.12.2009 20:12
Sarastusvalo ollut käytössä tämän viikon ja on helpottanut aamuheräämisiä. Parina aamuna heräsin jopa 10 minuuttia ennen kellonsoittoa eli linnunlaulua. Oli ihana lojua petissä vielä ne 10 minsaa. Valokin on sellainen "pehmeä".
Laitteen hinta Robbarissa 119 euroa.
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.