Reetta 719 viestejä – 26.7.2011 21:13
Toivottavasti keskustelu tällä palstalla edelleen jatkuu, meni jutut sitten otsikon alle tai vierestä.
Voin kyllä kuvitella, kuinka mahdoton ja työläs olisi palstanpitäjälle siirrellä juttuja otsikon alta toisen otsikon alle ja sitten taas menisi hernettä nenään, kun oma juttu olisi siirretty toisen otsikon alle.
Kerrassaan mahtava keskustelupalsta, hakkaa mennen tullen Keliakialiiton palstan, joka elelee aika hiljaiseloa.
Nautitaan kesästä ja pärjäillään keliakian kanssa.
Kiitos Jezulle Glu.fi:stä.
LG1982 165 viestejä – 27.7.2011 04:59
Yhtyy edelliseen ja kiittelee Jezua. Jokainen voi omalla aktiivisuudellaan osallistua palstalle, esim. itse olen pyrkinyt lisäileen aina maistamani tuotteet suoraan tuotepuolelle, jotta valikoimien laajuus tulee esiin. Tähän heti jo otsikon vierestä Jezulle vinkki, voisiko tuotepuolelle saada omat täytettävät valikot energia, proteiini, hiilihydraatit, jne, jotta ko. sanoja ei tarvitsisi joka kerta kirjoittaa...
Jezu Ylläpitäjä – 27.7.2011 14:29
Kiitokset molemmille tsemppauksestaLG1982 kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
KatjaRa 51 viestejä – 28.7.2011 11:09
Komppaan aloittajaa. Suuret kiitokset Jezulle tästä mahtavasta palstasta.Oikotie matkan mutkistaa.
Reetta 719 viestejä – 29.7.2011 12:37
LG1982:lle myös kiitos. Olet lisännyt mahtavan määrän tuotteita. Olen saanut monta vinkkiä ostaa jotain muutakin leikkelettä kuin sitä, mitä on aina ennen ostettu. Itse koen ainakin hyödulliseksi nuo kalorimäärät, hiilari-, proteiini- ja rasvamäärät.
LG1982 165 viestejä – 31.7.2011 23:05
Kiitokset Reetalle.
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.