jopomatic 8 viestejä – 12.12.2009 13:05
Uutena keliaakikkona ole vielä hieman ymmälläni monen asian suhteen, perusasiat on hallussa ja aineistoa on kertynyt ja luettu paljon,
mutta edelleenkään en ole löytänyt faktaa siitä että voiko viskiä juoda huoletta?
Ja onko viskilaaduilla eroa, ts. mallasviskit, bourbon tms?
Kyllä kait tämä tästä lähtee, parasta oli se että vuosikausien sekalaisiin oireisiin vihdoin löytyi oikea diagnoosi ja nyt vaan sitten syömällä (ja juomalla) kuntoon...
kaija 38 viestejä – 12.12.2009 14:32
Kaikki tislatut juomat sopii, viinit, siiderit ja long drink -juomat. Ja tietysti gluteenittomat oluet, jotka eivät valitattevasti edes oluelle maistu, nyyh. Mutta suosittelen käyntiä keliakialiiton sivuilla, sieltä löytyy vastauksia moniin mieltä askarruttaviin kysymyksiin.
Kyllä tämä elämä sujuu näiden rajoitteidenkin kanssa, kunhan ei liikaa stressaa itseään. Maalaisjärki käyttöön, ja hyvin menee. Itse olen elänyt reilun vuoden gluteenittomalla ruokavaliolla, ja kyllähän siinä aikaa meni ennenkuin oppi kaiken suuhunsa laittaman tarkistaa. Ja onhan tässä elämässä paljon muutakin kuin RUOKA.
Tsemppiä
jopomatic 8 viestejä – 12.12.2009 14:39
Jep, kiitokset uskonvahvistuksesta..
Joo, ainakin kesäisin vapautuu aikaa kaikkeen muuhun kun ei tarvitse tuon kaljan kanssa läträtä...
annepanne 52 viestejä – 12.12.2009 16:12
Siis, viski käy, vastauksena kysymykseen. Gluteenittomat oluet maistuvat oluelta, ainakin minun mielestäni. Laitilan Kukko-oluet tuntuvat ja näyttävät maistuvan myös ei-keliaakikoille.
Jezu Ylläpitäjä – 12.12.2009 19:04
jopomatic kirjoitti:
kaija kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.