KattiMatikka 271 viestejä – 27.3.2011 16:21
Ovatko innokkaasti leipojat huomanneet, että Jytte jauhot olisivat leipoutumisominaisuuksiltaan joten parempia?Suviih 629 viestejä – 27.3.2011 17:20
Jytte-jauhoissa on psylliumia mukana, joten tästä syystä jauhot leipoutuvat mielestäni hieman paremmin kuin sellaiset, joissa psylliumia ei ole.Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
Blogin Facebook-sivut:
https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa
peekoo 26 viestejä – 27.3.2011 22:41
Minä en oo ikinä ostanut Jytte-jauhoja. Oon kyllä maistanut niistä tehtyjä leivonnaisia, joissa on ollut muitakin jauhoja seassa. En pitänyt mausta. Psylliumia saa erikseenkin ostettua ja sitä voi lisätä sitten itse leipomuksiin.
Ninni 114 viestejä – 28.3.2011 08:46
Itse en ole vielä kyseisiä jauhoja ehtinyt kokeilla, sen verran tuore keliaakikko olen. Järjestin kuitenkin yhden tilaisuuden, jossa tarjoilusta vastasi pitopalvelu. He tarjosivat gluteenittomia karjalanpiirakoita, joita olivat itse leiponeet. Piirakat olivat todella hyviä ja kysyessäni niiden reseptiä sain vastauksen, että piirakat on tehty ihan samoin kuin "tavalliset" karjalanpiirakat, mutta jauhoina Jytte-jauhot. Minulle kyseiset piirakat maistuivat todella hyvin!
Pulla 267 viestejä – 28.3.2011 12:12
Jyttejauhoista tulee tosi hyvä kakkupohja!lorangil 82 viestejä – 31.3.2011 01:05
Letut on helppo tehdä jytte-jauhoista. Maku voi joissain leipomuksissa olla hiukan vahva, joten yleensä käytän myös vain osittain jytteä taikinoihin.
kartsa22 13 viestejä – 5.5.2011 21:04
Minäkin olen leiponut kaikenlaisia leivonnaisia Jyttestä, olen kai sitten jo niin tottunut näihin gluteenittomiin makuihin, etten huomaa mitään outoa makua Jytteleivonnaisissa. Hyviä ne on!
omnom 8 viestejä – 20.11.2011 19:50
Ainakin hyvät pullat jyttejauhoista tulee..
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.