Isodieetti

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Zlatan 44 viestejä2.2.2010 11:55

Onko tuttu jollekin?
    Vaimo aloitti viime viikolla tämmöisen dieetin ostamalla Akateemisesta kirjakaupasta Isodieetti-kirjan (oli kuulemma tarjouksessa). Selailin vähän tätä kirjaa ja siinä syödään samansuuruisia määriä energiaravintoaineita hiilihydraatteja, rasvaa ja proteiineja. Yhdessä kappaleessa tässä kerrottiin että tämä dieetti sopii hyvin keliakikoille ja ihmisille joilla on herkkä suolisto koska se on gluteeniton. Ei mitään leipää tai pastaa tai semmoista. Paljon lihaa, kananmunia, kasviksia jne. Itse olen maistanut joitakin annoksia ja ne ovat ihan hyvänmakuisia ja hyvännäköisä. Odotan kuitenkin vielä pari kuukautta ennen kuin voin suositella diettiä kenellekään.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s