Jezu Ylläpitäjä – 14.6.2012 12:08
Onko kenelläkään kokemuksia Helsingistä lähtevien illallisristeilyjen gluteenittomasta tarjonnasta? Olisi tarkoitus mennä Royal Linelle, mutta ei viitsisi maksaa montaa kymppiä seisovasta pöydästä tai menusta, jos gluteenitonta ei ole saatavilla. Miten henkilökunta mahtaa suhtautuu ruokavammaisiin asiakkaisiin? Yhtiön sivut toteavat vain tylysti näin:Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
KattiMatikka 271 viestejä – 14.6.2012 21:20
Aika tyly kommentti...
Tallulah 476 viestejä – 15.6.2012 09:28
Itse en näe tuossa kommentissa mitään tylyä. Miten se sitten pitäisi sanoa? Seisova pöytä yleensä ei ole mikään ongelma, mutta kannattaa tietysti kysyä etukäteen mitä se sisältää.
Tintti 48 viestejä – 16.6.2012 16:14
Minusta tuo kuulostaa tylyltä tekstiltä. Muutamalla sanan lisäyksellä saa jo hieman yställisemmän lauseen. Esim. Valitettavasti emme pysty valmistamaan erikoisannoksia. Antaahan tuo firmasta kuvan, miten asiat on sanottu.
Asiaan...en ole sairastumiseni jälkeen käynyt tuollaisella risteilyllä. Tosin en aio kyllä mennäkään, kun eivät kerran tee erikoisannoksia.
Jezu Ylläpitäjä – 14.7.2012 22:32
Unohtui tämä asia tyystin risteilyn jälkeen. Soittelin tosiaan aikanaan Royal Linelle ja siellä todettiin menussa kaiken muun olevan gluteenitonta paitsi leivän (tämähän ei todellisuudessa pitänyt paikkansa, koska menussa oli mm. pastasalaattia). Päädyimme risteilemään, mutta jätin ruoat väliin. Kuinka ollakaan laivan menussa G-merkinnät olivat hienosti paikallaan. Miksei näitä tietoja voi olla Royal Linen nettisivuilla? En tosin huomannut, että laivan seisovassa pöydässä olisi ollut G-merkintöjä annosten yhteydessä.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.