KattiMatikka 271 viestejä – 24.5.2009 20:50
Tuli mieleen, että onko moni tilannut ulkomailta gluteenittomia tuotteita? Ja jos joku on, niin millaisia kokemuksia ja mistä kaupoista?Raili 19 viestejä – 29.5.2009 14:59
Voi hyvää päivää! Minä tappelen täällä saadakseni minulle sopivia tuotteita edes paikallisiin marketteihin tuonne 22 km päähän, ettei tarvitsisi ruokaansa käydä ostamassa 120 km päästä. Että pitäisi vielä ulkomailta ruveta tilaamaan...kohtuutonta. Että tässä pikkuisen toinen näkökulma tähän asiaan...
KattiMatikka 271 viestejä – 31.5.2009 20:16
Tuo on tosiaan toinen näkökulma asiaan...Jezu Ylläpitäjä – 31.5.2009 20:31
Raili kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Ellu-72 4 viestejä – 31.5.2009 20:46
Meillä ei korvaavia tuotteita juuri käytetä
Johtuen mun karppitietoisuudesta (taimiksi sitä nyt voisi kutsua)
Eli mua ei haitannut yhtään kun poika todettiin vilja-allergiseksi kaikille kotimaisille gluteeniviljoille, jäipä nekin vähät ruisleivät ja täysjyvämakaronit pois käytöstä
Eli eipä tarvi tuotteita tilailla/metsästää... Tullaan hyvin toimeen ilman viljoja koko sakki tässä huushollissa.
anniina 14 viestejä – 10.6.2009 15:03
Onko joku teistä tilannut tuotteita Keliapuodista tai muista näistä kotimaisista? Mun on jo pitkään tehnyt mieli tilata sieltä esim. prinsessakakkua tai berliininmunkkeja, mutta en ole saanut aikaiseksi. Tekis mieli kuulla kokemuksia miten on toiminut ja onko kakut ehjinä perillä ? Ei tuollaisia herkkuja löyty täältä Itä-Suomesta gluteenittomina...
Jezu Ylläpitäjä – 10.6.2009 15:46
anniina kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
annakristiina 27 viestejä – 10.6.2009 15:51
Olen tilannut muutaman kerran Keliapuodin verkkokaupasta. Olivat toimituspäivän jälkeisenä päivänä postissa haettavissa. Berliininmunkkien päällyste oli jonkun verran sotkeentunut (tarttunut toisiinsa ja rasiaan). Mutta muuten oli kaikki tavarat hyvässä kunnossa ja hyvää oliRaili 19 viestejä – 26.6.2009 12:07
Moi Ellu-72! Meilläkin on sittemmin löydetty tuo karppaamisen autuus. Eipähän tarvii tapella yhtään misätän enää,
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.