linduli 2 viestejä – 24.1.2010 11:00
Perus kesäkunto projekti olisi mulla käynnissä ja olen koittanut tutkiskella, miten Nutriletilta, Allevolta yms löytyy valikoimistaan gluteenitonta, mutta huonolla menestyksellä. Tuntuu, että kaikissa keitoissa ja valmisteissa on gluteenia! Harmi, olisivat olleet käteviä apuja ylimääräisistä joulukiloista eroon päästessä. Mutta kysymys kuuluukin, oletteko törmänneet joihinkin hyviin gluteenittomiin laihdutustuotteisiin ja missä?
annepanne 52 viestejä – 26.1.2010 16:01
Ainakin Nutriletilla sekä kana- että kasviskeittto ovat gluteenittomia.
ponipimu 239 viestejä – 27.1.2010 01:16
tuntuupa tyhmältä että laihdutustuotteisiin on tungettu gluteenia, sehän se lihottaa kaikki venhäpullamössö...
itse olen tässä pari viikkoa ollut "laihiksella", pari kiloa on tippunut jo sillä että viikolla on tullu katsottua tarkemmin mitä syö ja juo! Olutta ei enää oteta kuin viikonloppuna ja aamupalalla saattaa mennä purkki ananasta ja maitorahkaa. proteiini on tosi hyvä laihduttajalle, lihakset ei katoa ja nälkä pysyy kurissa. kourallinen pähkinöitä käy välipalasta.
ja se kuuluisa vesi, sitä pari litraa päivässä!
linduli 2 viestejä – 4.2.2010 00:44
Katselin nyt uudelleen noita Nutriletin keittoja ja kanakeitto näyttikin tosiaan gluteeniton olevan. Mutta kasviskeitossa kyllä lukee aromin kohdalla suluissa, että sisältää vehnää:/
Kari 364 viestejä – 4.2.2010 10:33
Varsinaisesti gluteenittomasta en tiedä, ..mutta puntarissa kävin eilen "15 euroa Nepaliin". Olisi aikomus ruokavaliolla ja liikunnalla hankkiutua yhdestä 5 kilon satsista eroon kesäkuuhun mennessä. Seuraava punnitus 27.5.
Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.
Viveka 127 viestejä – 7.2.2010 12:29
Suosittelen laihdustustuotteiden sijaan kääntymistä kaupan vihannes- ja hedelmäosastolle. Laihdutustuotteisiin laittamalla rahalla saa aika paljon kevyttä syötävää kaupasta. Ja maistuvatkin paremmalle. Kokeiltu on molempia .
~ Gluten-free personality since 2004 ~
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.