Gluteenittomat cannellonit?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • sara-elise 1 viesti26.1.2010 15:28

Hei,

Onko kenelläkään tietoa, saako Suomesta mistään gluteenittomia cannelloneja? Kiitos!

• Carsu 43 viestejä27.1.2010 15:12

En ole koskaan törmännyt, mutta teet niitä helposti itse! Eli tuolla resepteissä on tuorepastaresepti, siitä vaan kaulitsee levyjä, täyttää ja laittaa rullalle vuokaan. Ja miljoona kertaa parempaa ja terveellisempää kun valmiina ostettu

• Mainos

• sarikka 12 viestejä27.1.2010 21:59

hei, voisin kokeilla tehdä itse. Kerrotko vielä mistä löydän reseptin?

• Carsu 43 viestejä28.1.2010 13:54

Resepti löytyy:
    http://www.glu.fi/vinkit/gluteeniton/Tuorepasta/112/?sc=tuorepasta vaikuttaa hyvältä, en tosin ole itse vielä muistanut kokeilla

• Jezu  Ylläpitäjä14.2.2010 20:35

Nainen tuossa laitteli "tavallisia" cannellooneja. Tekisi mieli itse kokeilla, mutta ei kyllä kykene itse tekemään tuorepastaa Eli onko kukaan vieläkään törmännyt valmiisiin gluteenittomiin cannellooneihin?

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• maaree 3 viestejä21.2.2010 16:37

Hei! Luin jostain että cannellonit voi valmistaa myös lasagnelevyistä, kunhan ensin keittelee niitä pehmeämmiksi. Itse en ole vielä kokeillut, mutta harkinnassa on kun ei kovin hankalalta vaikuta.

• Jezu  Ylläpitäjä21.2.2010 17:44

maaree kirjoitti:
    Hei! Luin jostain että cannellonit voi valmistaa myös lasagnelevyistä, kunhan ensin keittelee niitä pehmeämmiksi. Itse en ole vielä kokeillut, mutta harkinnassa on kun ei kovin hankalalta vaikuta.

Itsekin olen tuota miettinyt. Pitänee kokeilla joskus. Tänään kokkaillaan kuitenkin vaan perus-lasagne

• Mainos

• oranki 35 viestejä14.3.2010 15:23

DS:llä näyttää olevan cannelonivalmisruoka:
    http://www.ds4you.com/en/ds-products/readytoeat/cannelloni-gluten-free/

Ei taida olla vaan Suomessa myynnissä, itse laitoin K-Kamppiin sähköpostia ja toivetta muistakin DS:n tuotteista.

• Jezu  Ylläpitäjä18.4.2010 21:37

Nyt Rooman reissulta tulleena täytyy todeta, että Suomen gluteeniton pastatarjonta on surkea. Roomassa käytännössä kaikki pastaversiot löytyivät gluteenittomina ja usealta eri valmistajalta.

Itse ostin Farabellan gluteenittomia canneloneja, joista syntyi aivan loistava herkku. Kuva löytyy täältä.

Voisikohan Keliapuoti tai Kampin K-Market tilata näitä valikoimiinsa...

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s