ponipimu 239 viestejä – 13.11.2010 20:23
suvussa on nyt aika paljon ruokavammaisia, ja siskoni heitti yhden hyvän vinkin seuraaville synttäreille, kakun kun on oltava gluteeniton, laktoositon ja maidoton.
pottujauhoilla tehty kääretorttu, väliin jotain hilloa.
viipaleet vuuan pohjalle, päälle tofujäätelöä ja kuorrutetaan marengilla, komeus uuniin hetkeksi ja eikun syömään!
taidan kokeilla heti seuraaville kekkereille.
isomummis42 8 viestejä – 18.2.2011 17:12
Myös minun suvussani on erilaisia ruokavammaisia. Mikäli järjestän kutsut, tarjoan useimmin tee-se itse-ruokalajeja ja kahvileipiä. Näin kukin voi rakentaa sopivimman ja mieluisimman suupalansa.
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.