Tara 12 viestejä – 16.11.2011 09:19
Aamulehden juttu Ajankohtaisen kakkosen Ruokailta -keskustelusta:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194705782918/artikkeli/karppaajan+ehdotus+suomalaisille+gluteeniton+tammikuu+.html
Mielipiteitä?
Glutti 4 viestejä – 17.11.2011 06:34
Moi!
Eipä kai siinä muuta, kuin että go for it, jos haluaa kokeilla.
Ainut asia mikä huolettaa on, että mikäli ei-keliaakikkojen innostus gluteenittomaan yltyy, ettei ravintolat ja tilauksia välittävät tarjoilijat ala miettimään, että onko tässä nyt karppaaja vai keliaakikko.
Hyvä jos tietoisuus nousee. Huono, jos se luo vähättelyä ja tarkkuuden puutosta keittiöissä.
Voihan sitä tästä saada tulevaisuudessa uuden vivahteen ainaiseen "keliaakikon ruokapöytäkeskusteluun". Saa ainakin lisää juteltavaa, että - ei, en ole karppaaja olen keliaakikko, TAI -kyllä, olen karppaaja sekä keliaakikko.
LG1982 165 viestejä – 20.11.2011 21:10
Noissa Aamulehden sivuilla olevissa kommenteissa pisti silmään ajatus siitä, että gluteeniton ruokavalio olisi jotenkin vaarallinen/epäterveellinen. Ei se keliakia gluteenia välttelemällä iske.
m79 4 viestejä – 3.12.2011 08:41
LG1982 kirjoitti:
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.