Gluteeniton Rodos

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Ronjuska 60 viestejä17.2.2013 20:12

Heippa! Suunnitteilla matka keliaakikko tytön(silloin 6v) kanssa rodokselle. Kertokaa kokemuksianne ruuasta, ravintoloista, kauppojen tarjonnasta ja ihan mistä vaan asiaan liittyvästä

• Jezu  Ylläpitäjä18.2.2013 01:42

Täällä on keskustelua aiheesta:

Gluteenitonta Rodoksella

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Mainos

• Ronjuska 60 viestejä18.2.2013 10:00

Hei! Olen tuon lukenutkin ja ihan hyviä asioita. Lähinnä silti esim. lasten kanssa liikenteessä olleilta olisi kiva saada kommentteja

• Lianna 55 viestejä20.2.2013 00:32

Hei! Kaupoista saa riisikakkuja, mutta muut gluteenittomat leivät ja keksit yms. lötyvät usein apteekista, jos niitä onn tarjolla. Itse syön Kreikassa aina grillattuja ruokia, kalaa, lihaa, tsatsikia, kasviksia tomaattikastikkeessa, fetaa, salaattia, ranskalaisia paerunoita - ja hyvin olen pärjännyt, koskaan ei ole nälkä jäänyt tai dieettivirhettä tapahtunut! Hyvää matkaa!

• Ronjuska 60 viestejä21.2.2013 16:54

Kiitos vastauksista! Kyllähän se niin on, että kun varsinkin valitsee luontaisesti gluteenitonta niin riski, että saisi väärää ruokaa on aika pieni. Kielikäännöstä vaan peliin ja omia keksejä ja leipää taidan pakata matkalaukkuun

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s