Gluteenin haistaminen

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä26.3.2009 15:51

Kun puhutaan, että jotkut koirat voivat haistaa jopa omistajansa orastavan syövän, voisiko olla mahdollista kouluttaa gluteenin haistava koira? Ravintolaan vaan mukaan koira haistamaan kaikki ruoat ja jos haukkuu, sit jätetään väliin

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Suviih  629 viestejä27.3.2009 13:24

Ravintolanpitäjät varmaan arvostas kovasti

Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

• Mainos

• Jezu  Ylläpitäjä27.3.2009 16:02

Suviih kirjoitti:
    Ravintolanpitäjät varmaan arvostas kovasti

No hei saahan sokeatkin viedä opaskoiransa ravintolaan

• Jezu  Ylläpitäjä4.7.2010 21:15

Herätetäänpä tämäkin keskustelu taas henkiin Tuollainen koira olisi kyllä kätevä

• Tallulah 476 viestejä6.7.2010 11:42

Leivotuista MÄ haistan onko se gluteeniton vai ei! Mun mielestä ne tuoksuu ihan erilaisille, mutta tietenkään mistään kastikkeista ei voi haistaa. Onneksi kastikkeet alkavat olla gluteenittomia melkein joka paikassa jo.

• Pommipoika 2 viestejä4.8.2010 11:55

Mulle riittäis joku alkogluteenimetri tai sit sellanen tikku, millä mitataan virtsan valkuista, et voisi reissuilla varmistaa gluteenittomuuden. Ei luulis olevan vaikea valmistaa, jos meidän suoli reagoi siihen, niin luulisi olevan mahdollista simuloida reaktiota. voisin tollasesta mittarista muutaman satasen pulittaakin

• Jezu  Ylläpitäjä29.9.2010 18:17

Mielenkiintoista. Nokia on kehittänyt nano-labrassaan englannissa laitteen, joka "haistaa" aineista mitä eri aineita se sisältää. Tuotetta voitaisiin tulevaisuudessa hyödyntää esimerkiksi allergeenien tunnistamiseen ruoka-annoksista. Ehkäpä joku päivä Nokialaisella voi tsekata ravintolassa onko ruoassa gluteenia vai ei

Nanonenä, elektroninen iho ja muut Nokian tutkimushankkeet

Beyond Morph – a visit to Nokia Research Center Cambridge

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,018s