Geenimanipuloitu ruoka

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Suviih  629 viestejä8.7.2010 14:57

Miten on, kuinka moni olisi valmis syömään geenimanipuloitua vehnää, ohraa ja ruista, mikäli geenimanipulaation avulla näistä viljoista saataisiin aikaan keliaakikoille sopivat versiot?
    Aika teoreettista, mutta kuka tietää jos joku päivä tämmöinenkin tilanne tulisi vastaan.

Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

• Tallulah 476 viestejä8.7.2010 17:30

Tuskin mun kantani muuttuisi nykyisestä. Ostan luomua ja lähiruokaa aina kun se on mahdollista, ja koska olen 3/4 iästäni ollut keliaakikko, ei se vehnän syönti mulle mikään autuaaksi tekevä olisi. Ymmärrän jos tuore keliaakikko haluaisi näin tehdä, mutta mulle se ei toisi mitään lisää, ja sotisi vielä mun arvomaailmaani vastaan.

Uskon että ennen kuin tuo tapahtuu, on se rokote tai joku gluteeninhajottajapilleri keksitty. Tosin mulle aivan sama vaikkei koskaan keksittäisikään, em. syistä johtuen.

• Jezu  Ylläpitäjä8.7.2010 19:37

Hyvä kysymys. Todennäköisesti saattaisin baari-illan jälkeen sortua geenimuunneltuun lihapiirakkaan

Jos olisi valittavana gluteeniton leipä tai geenimuunneltu vehnäleipä, niin todennäköisesti päätyisin gluteenittomaan. Ruisleivän osalta voisi tehdä tiukkaa.

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,045s