GL-valmislasange??

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • keliaakikko97 107 viestejä5.3.2009 19:37

Hei, onko joku joskus törmänny gl valmis lasangeeseen? Jos on, kertokaa, mistä ostitte ja kertokaa, oliko herkullista!

Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

• Reetta  719 viestejä5.3.2009 20:23

En ole törmannyt, mutta viimeisessä Keliakia-lehdessä oli mainos DS-lasagnesta. Täytyypä lähteä tutkimaan pakastealtaita kaupassa. Sitten tulisi herkullisuus testattua.

• Mainos

• Suviih  629 viestejä5.3.2009 20:45

Kuopion Prismassa olen koittanut katsella kyseistä tuotetta, mutta ei ole ainakaan samassa tiskissä muiden gluteenittomien pakastetuotteiden kanssa.

Tosi hyvää lasagnea tulee muuten "Herkuttelu sallittu" -kirjan ohjeella. Jos joku ei kirjaa omista ja tahtoo ohjeen niin kysykää, voin kirjoitella ohjeen tänne.

Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

• Jezu  Ylläpitäjä5.3.2009 23:38

Reetta kirjoitti:
    En ole törmannyt, mutta viimeisessä Keliakia-lehdessä oli mainos DS-lasagnesta.

Keliakialiiton tuotetiedotteessa on mainittu DS:n lasagne sekä pitsat. Niitä löytyy Keskon valikoimista eli Citymarketeista kannattanee metsästää?

Keliakialiiton tuotetiedote

Ilmeisesti kyseessä on tämä tuote:

Beef Lasagne

On muuten törkeen houkuttelevia tuotteita DS:llä

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Reetta  719 viestejä7.3.2009 22:59

Kävin tänään tutkimassa paikallisen Cittarin pakastealtaat. Eipä näkynyt DS-lasagnea. Oli sen verran asiakkaita, etten ketään myyjän näköistä käynyt kysymyksilläni ahdistelemaan, varsinkin kun en Cittarissa kovin usein edes käy.
    Lasagnea olis kyllä tehnyt mieli - pitkästä aikaa. Tokkopa lasagnepäivänä työpaikan ruokalassa paistavat mulle omaa lasagnea (tilalla varmaan joku muu makaroni-jauhelihajuttu) ?

• pete78 17 viestejä11.3.2009 09:35

Tampereen keliakia-messuilla oli maistiaset tuosta DS-lasagnesta ja olipahan taivaallisen hyvää!!.. Siinä kalpenee tavis lasagnekin, heh!! Sittemmin olen löytänyt sitä k-kaupan pakastealtaasta, koko muistaakseni 350-450g välillä ja hinta huimat 6e... (Oli kyllä viime keväänä) jos olisi nyt hieman edullisempi.. Paikallisesta s-kaupasta muistaakseni löytyy vain DS:n lasagnelevyjä...

• Suviih  629 viestejä11.3.2009 12:09

Reetta kirjoitti:
    Tokkopa lasagnepäivänä työpaikan ruokalassa paistavat mulle omaa lasagnea (tilalla varmaan joku muu makaroni-jauhelihajuttu) ?

Tuo on muuten sinällään hieman törkeääkin, että keliaakikkoa syrjitään tekemällä hänelle eri ruokaa kuin muille, vaikka saman aterian voisi suht helposti valmistaa myös gluteenittomana (ja ei lasagnen teko niin aikaa vievää ole etteikö keittiössä diettiruokia valmistava ehtisi sellaista gluteenittomanakin tehdä).

Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

• Mainos

• pete78 17 viestejä11.3.2009 14:07

Tokkopa lasagnepäivänä työpaikan ruokalassa paistavat mulle omaa lasagnea (tilalla varmaan joku muu makaroni-jauhelihajuttu) ?
    Meidän työmaalla pääsevät helpolla, siellä on tarjolla tavallista lasagnea normiväelle ja keliaakikolle esim jotain siskonmakkarasoppaa...

• Kari 364 viestejä11.3.2009 14:21

Tossa pari päivää sitten kotona söimme lasagnea. Täytyy myöntää, että ei kyllä mistään huomannut lautasella olevan G-lasagnea. Hyvin normaalin tavallisen lasagnen makuista ja oloista. Toisin kuin esim spagetti, joka tulee omituisen liimaisen oloiseksi.

Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

• jensba 31 viestejä18.9.2009 15:22

Meillä on töissä kaksi amican ruokalaa, ja toisesta saan yleensä aina gluteenitonta lasagnea jos muillekkin on sitä tarjolla! Olin aika yllättynyt kun kuulin asiasta ekan kerran! Ja mahottoman hyvää oli :P

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s