Cantina West

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Vaula 141 viestejä24.5.2010 21:51

Ainakin Helsingin keskustan Cantina Westistä saa tortillat myös gluteenittomana, vaikkei siitä olekaan merkintää ravintolan nettisivuilla eikä edes ravintolassa ruokalistassa. Ihan hyvää oli, vaikka tortillat taisivatkin olla samoja gluteenittomia pikkutortilloja, joita saa ostaa kaupoista. Luulisi että ravintolalle olisi vaan plussaa ilmoittaa että tortilloja saa myös gluteenittomana - itse sain tietää tästä ihan vahingossa kuin soitin ravintolaan ja kyselin lisäinfoa yhdestä toisesta annoksesta.

• jeah 5 viestejä16.8.2010 10:07

Kiitos tiedosta Vaula, tosi hyvä tieto, että Cantina Westistä saa myös gluteenittomia tortilloja. Ihmettelen kanssa, miksi eivät ilmoittele asiasta. Tuo tuntuu olevan aika monen paikan ongelma ettei aina "muisteta kertoa" gluteenittomien tuotteiden saatavuudesta.

• Tallulah 476 viestejä16.8.2010 12:57

^Mulle sanottiin kerran eräässä pizzeriassa syyksi ettei gluteenitonta mainita ruokalistassa, että sitten pitäisi olla niin paljon varastossa ettei varmasti lopu, eikä heillä ole siihen mahdollisuutta. Siksi he pitävät sen pienen kanta-asiakaskunnan tiedossa, ja niiden jotka sattuvat kysymään. Jos he mainostaisivat ja sattuisikin loppumaan kesken niin siitähän vasta meteli nousee kuinka taas keliaakikkoja sorretaan. ;D

• Vaula 141 viestejä29.9.2013 07:59

Myös Maya Bar & Grillistä Helsingistä saa nykyään gluteenittomia tortilloja. Ruokalistassa ei ole mitään ruokavaliomerkintöjä joten pitää vain kysellä mitkä annokset sopivat.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s