HeliN 1 message – 07/06/2014 10:11 PM
Nyt tuli mitta täyteen? Viikonloppuna matkailtiin kotimaassa isommalla porukalla ja meilä oli tosi mukavaa, mutta voihan gluteeniton sentään. Perjantaina käytiin kahdessa ravintolassa syömässä, lounas sujui hyvin, tarjoilija ymmärsi "yskän" ja ruoka oli hyvää. Illalla oltiin toisessa paikassa ja sama kysymys gluteenittomasta, jolloin vastaus oli, että jos listassa on G-kirjain, niin ruoka on gluteenitonta. Ja eilen oli valtava päänsärky ja huono olo ja tänään on vatsa ihan kuralla.. Mitä muut tekevät jos ruoan puhtautta ei voi varmistaa tai asiaa ei oteta vakavasti?
Oltiin liikkeellä isolla porukalla ja tuntuu niin kurjalta vaatia paikan vaihtoa tuon takia? Pitääkö jatkossa vaan jättää tilaamatta?
Muissa paikoissa tarjoilijat huomioivat asian hyvin, se merkittiin tilaukseen ja pöytään tuotaessa vielä kerrottiin gluteenittomuus.Mutta nyt on olo sitä luokkaa että jos olisin tän tiennyt niin siihen salaattiin en olisi koskenut tikullakaan!
milla 412 messages – 07/07/2014 4:28 AM
Se tarjoilija ei siis ollut tietoinen, että jos listassa on merkintä G, niin se EI takaa annoksen gluteenittomuutta.
Vaan Silloin annos on mahdollista saada gluteenittomana, jos se ei ole sitä jo.
Nämä tapaukset on aina kurjia. Ja kurjaa on sekin, kun itse välttää ulkona syömistä. Mutta näin kesällä tulee käytyä reissuilla ja syömässä hotelleissa ym. Mutta niissä on aina ruokailu onnistunut .
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.