VAROITUS: Forssan italiansalaatin resepti muutettu

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • myy 10 messages02/16/2015 5:25 PM

Forssan italiansalaatti ei ole enää gluteeniton. Uusittu resepti sisältää perunaraasteen sijasta spagettia(vehnä) Mun mielestä se on ollut ainoa italiansalaattii täälläpäis joka on ollut gluteeniton ja hyvä tuote. Toivoisinkin että mahdollisimman moni kävisi pistämässä valmistajalle palautetta siitä miksi näin mainio tuote on menty muuttamaan

• Jezu  Admin02/16/2015 10:04 PM

Hieno huomio ja typerä veto Atrialta. Täältä löytyy palautelomake:

Atria Yhteydenottolomake

Ja jos ei jaksa itse kirjoittaa tarinaa, tästä voi kopioida saman jonka itse lähetin:

Ärsyyntynyt asiakas kirjoitti:
    Eräs Glu.fi-palvelun käyttäjä huomasi, että olette korvanneet erinomaisen Italiansalaatin perunasuikaleet vehnäspagetilla kaikessa hiljaisuudessa. Miksi näin? Miten olette tiedottaneet keliaakikoita asiasta? Ilmoitetaanko pakkauksissa selkeästi, etteivät tuotteet ole enää gluteenittomia? Mielestäni todella kummallinen veto kun gluteeniton trendi senkuin kasvaa jatkuvasti. Harmi, nyt teillä on ainakin yksi asiakas vähemmän.

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Ad

• Jezu  Admin02/17/2015 11:23 AM

Tulikin jo kovin "hyödyllinen" vastaus palautteeseen:

Atria kuluttajaneuvonta kirjoitti:
    Kiitos Atrian kuluttajapalveluun antamastanne palautteesta. Tuotteiden reseptejä uusitaan ajoittain ja nyt Forssan Italiansalaattia muutettiin perunattomaksi. Laitamme palautteenne tiedoksi tuotekehitys- ja markkinointiosastollemme.

Kantsii siis olla hyvin tarkkana Atrian tuotteiden kanssa ja aina lukea tuoteselosteet.

• sarssa 22 messages02/20/2015 2:25 AM

Täh, kuullostaa siltä että vaihtelevat mielensä mukaan reseptejä "no nyt tuntuu siltä että tästä tulee perunaton". Siis peruna! Kuinka moni on perunalle allerginen? Järki?!

Keliaakikko vuodesta 2014!
    www.starsaretheonesifollow.blogspot.fi

• Jezu  Admin02/23/2015 11:27 AM

Liittokin reagoi asiaan:

Tuotevaroitus: Forssan Italiansalaatti ei ole enää gluteeniton

• KimmoH 1 message02/23/2015 9:43 PM

Jezu kirjoitti:
    Liittokin reagoi asiaan:

Jep. Minä laitoin eilen liittoon tästä viestiä ja lisäsivät varoituksen. Laitoin samalla istumalla kun tein kiukkuisen valituksen atrialle aiheesta. Meillä melkein syötiin tuota uutta salaattia. Onneksi huomasin asian ruokapöydässä viimetingassa...

• Jezu  Admin02/23/2015 10:10 PM

KimmoH kirjoitti:
    Jezu kirjoitti:
    Liittokin reagoi asiaan:

Jep. Minä laitoin eilen liittoon tästä viestiä ja lisäsivät varoituksen. Laitoin samalla istumalla kun tein kiukkuisen valituksen atrialle aiheesta. Meillä melkein syötiin tuota uutta salaattia. Onneksi huomasin asian ruokapöydässä viimetingassa...

Kiitos vinkkauksesta. Kaiken kaikkiaan tökeröä toimintaa Atrialta. Kertoo hyvin, ettei tuotekehityksessä ole ymmärrystä erityisruokavaliota noudattavia ihmisiä kohtaan. Päälle olisi hyvin voinut iskeä ison "Peruna korvattu pastalla" -leiman, eikä vain pientä "Uudistettu resepti" -täppää.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s