Uudet Portti-valmisruoat

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin04/16/2010 1:58 PM

    Oletteko vielä maistaneet uusia Portin valmisruokia? Makuvalikoimasta löytyy Pekonipaistos, Välimeren ruukku ja Kebab & Muusi.

    Kaikki ovat gluteenittomia ja varsinkin Välimeren ruukun oliivit ovat pikantti lisä valmisruoassa.

    Portti Pekonipaistos 300g
    Portti Välimeren ruukku 300g
    Portti Kebab ja muusi 300g

    Itse olen törmännyt näihin ainakin Konalan K-Marketissa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • carietta 72 messages04/16/2010 2:58 PM

    Pekonipaistosta olen maistanut ja kyllähän tuo ihan mukavaa vaihtelua toi

  • Ad

  • sagaliini 28 messages04/16/2010 4:18 PM

    Kiitos vinkistä! Meillä kahdella nuorimmalla (toinen keliaakikko ja toinen mm vilja-allerginen) on todella heikosti valmisruokia tarjolla. Arkea helpottaa, kun on saatavilla jääkaappiin jotain nopeasti lämmitettävää. Pakkasessa meillä on pakastelihapullia hätätilanteita varten, onneksi lihapullissa on pari vehnätöntä lajia.

  • Eikku 25 messages04/18/2010 12:28 PM

    Kiitos! Täytyykin navigoida kaupan valkiomat tarkemmin!!

  • Jezu  Admin04/28/2010 6:46 PM

    Kävin eilen Konalan K-Marketissa ja nämä kolme olivat käytännössä ainoat tuotteet, joita löytyi eineshyllystä. Joko kauppa ei käy, tai Porttilaiset ovat pysyneet lakon/työsulun ulkopuolella. Veikkaan jälkimmäistä

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s