Uuden Vuoden/2011 menu

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • porajata 460 messages12/29/2010 6:41 PM

Mitän laitettais ?

• MariJo 77 messages12/29/2010 9:59 PM

Kiinalainen ystävämme valmistaa meille ruokaa. Yleensä noin puolet on keliaakikollekin sopivia. Osan ruuista hän valmistaa esim. osterikastikkeeseen, joka sisältää vehnää. Mutta siis herkkuja tiedossa, kun vuosi vaihtuu.

• Ad

• ponipimu 239 messages12/29/2010 11:10 PM

härkää punaviinikastikkeessa, aurajuusto-valkosipuliperunat, uunijuureksia, vihersalaattia ja rosollia (nam!)

jälkkäriksi valkosuklaa-nougatvaahtoa ja karpaloita.

lapset saa vielä sipsejä ja limsaa, aikuiset juo lopun punaviiniä mitä kastikkeen teosta jää...

sitten alkaakin kevennetty ruokavalio taas vuoden alusta sisältäen paljon keitoja ja salaatteja, uunijuureksia.

• porajata 460 messages12/30/2010 8:12 PM

Katkarapu,lohi, lasangneen tuo nyt minulla päätyy

Tietenkin paljon salaattia jms.

Ja valkoviiniä juomapojaksi

jälkiruuaksi suklaakakkua....kahvia konjakkia...jms.

• jori-o 84 messages12/30/2010 10:08 PM

Mitahan Finnair mahtaa tarjota aattona. Poispain taalta Puertosta.

jori-o

• Ninni 114 messages12/31/2010 8:05 AM

Mulla on tänään leffailta poikani kanssa ja tarkoitus on tehdä pitsaa. Suosittelen kaikille siitä Keliakialiiton julkaisemasta keittokirjasta kasvispitsan pohjan reseptiä. Se on paras mun tähän mennessä maistamista gluteenittomista pohjista.
    Uuden vuoden päivänä herkutellaan sitten hirvipadalla ja lanttukuutioilla.

• Mamma 117 messages12/31/2010 10:33 AM

Sisäfile pihvit, (Vantaan Jumbossa tarjouksessa suomalainen HK:n sisäfile 18,95 EUR kg) - itse tehtyä valkosipulimaustevoita sekä uunijuureksia: porkkanaa, punasipulia, perunaa.

Jälkiruoaksi hedelmäsalaattia ja kuohuviiniä

• Ad

• Kari 364 messages01/01/2011 9:50 PM

Popsittiin heti monesta purnukasta. Naapuri kutsuttiin iltapalalle, ja heillä oli omat eväät valmiina. 5 hlöä pöydän ääressä ja jokaiselle jotakin. Kuorittavat katkaravut ainakin tekivät kauppansa, samoin monenlaiset salaatit. Meni siinä viiniä ja lonkeroakin - kuka mitäkin. Ei jäänyt nälkä

Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

• Jezu  Admin01/04/2011 11:28 PM

jori-o kirjoitti:
    Mitahan Finnair mahtaa tarjota aattona. Poispain taalta Puertosta.

jori-o

No mitä ne tarjos?

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• jori-o 84 messages01/05/2011 10:28 AM

Riisiä naudanlihaa ja papuja. Kyllähän sitä söi.

jori-o

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,019s