Jezu Admin – 02/13/2009 12:16 PM
Keliakialla on tunnetusti monet kasvot, mutta tiedättekö te ketään "tunnettuja" keliaakikkoja? Itsellä ei tule muita mieleen kuin Aira Samuliin.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Jezu Admin – 02/17/2009 7:19 PM
Vastaanpa itse itselleni. Nettiä nuuskimalla törmäsin tällaisiin nimiin:Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Pulla 267 messages – 02/17/2009 10:50 PM
Minä en "tunne" kuin tuon ensimmäisen... En ole kyllä kuullut hänen itsensä puhuvan keliakiastaan.keliaakikko97 107 messages – 03/19/2009 6:06 PM
Empä tiiä muuta, kun että Brittien huippumalli haussa- ohjelmassa oli joskus keliaakikko, kuulemma. (Huom! Kuulemma) Mutta eipä ole kyllä kovin kuuluisa tyyppi, kun ei voittanutkaan.
Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.
Sussu 97 messages – 03/19/2009 6:18 PM
Harmi sinänsä ettei Aira ole "mainostanut" asiaa. On erittäin hyvä mannekiini tälle asialle... Keliaakikot taitavat muutenkin olla aika positiivista porukkaa
Pulla 267 messages – 03/19/2009 6:25 PM
Olen samaa mieltä, että harmi, vaikka en mikään Aira-fani olekaan. Hän kovin mainostaa joitain kalaöljykapseleita mutta olisi voinut joskus puhua gluteenittoman puolesta. Varmaan on itsekin törmännyt monenlaiseen tietämättömyyteen ja hankaluuteen, kun on reissannut.Jezu Admin – 03/19/2009 11:48 PM
Muistelisin, että keliakialiitto olisi järjestänyt jäsenilleen vierailuja Airan kotiin. Tarkempaa faktaa minulla ei tästä asiasta valitettavasti ole.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Jezu Admin – 06/07/2011 4:30 PM
Päivitetäänpä tätä listaa parilla huippu-urheilijalla eli Sinuhe Wallinheimolla on myös keliakia. Kyseessä on siis entinen huippumaalivahti ja nykyinen kansanedustaja.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
motusalem 85 messages – 06/30/2011 4:27 PM
Aira osallistui taannoin Illallinen neljälle - Tv-ohjelmaan ja odotin innolla miten kukin isäntä huomio Airan keliakian. Ei mitenkään - Aira söi samoja ruokia kuin muutkin. Jos hänellä on keliakia, se oli taitavasti piilotettu ohjelmaformaattiin. Rohkenen epäillä Airan keliakiaa, koska hänen leipänsä ym. eivät selvästikään olleet gluteenittomia.
milla 412 messages – 06/30/2011 4:55 PM
Vai oisko kaikilla ollut gluteenittomat leivät
taigis 101 messages – 06/30/2011 7:46 PM
Johanna Pakosella on keliakia, muutenkin aika rajoitettu ruokavalio, jostain joskus luin...!jori-o 84 messages – 07/01/2011 8:37 AM
Oliko hän tennispelaaja Dockovich (vai miten se kirjoitetaan) kuka oli siirtynyt gluteenittomalle ruokavaliolle juuri äsken. Tai sitten joku toinen tennistähti maailman kärjestä.
jori-o
Pulla 267 messages – 07/01/2011 10:35 PM
motusalem kirjoitti:
motusalem 85 messages – 07/02/2011 6:38 PM
Milla - tunnen valikoiman suppeudesta johtuen aika hyvin kotimaassamme tarjolla olevat gluteenittomat leivät...Airan leivät eivät olleet gluteenittomia. Ohjelmassa syötiin myös ravioleja, joita ei mielestäni edes saa gluteenittomana. Ja miksi ihmeessä asiaa olisi piiloteltu ohjelmassa?? Ohjelman tarkoituksena on laittaa henkilöt haasteen eteen - tuohan olisi vain lisännyt haastetta.
milla 412 messages – 07/03/2011 5:02 AM
motusalem kirjoitti:
Suviih 629 messages – 07/03/2011 8:07 AM
Täällä on muuten myös keskustelua tuosta Neljän tähden illallinen -jaksosta/jaksoista joissa Aira oli mukana: Keliakia telkkarissaGluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
Blogin Facebook-sivut:
https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa
Sussu2 59 messages – 10/31/2011 7:30 PM
En ole 100% varma, mutta semmonen tuntuma on, että Jaajo Linnonmaa on myös. Siitä on vuosia, kun se puhui siitä radiossa. Tai sitten se puhui jostain kaveristaan, mutta aika varma, olen että sillä itsellään on. Korjatkaa jos olen väärässä.
Jezu Admin – 11/05/2011 2:11 PM
Sussu2 kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Glutti 4 messages – 02/16/2012 5:12 PM
MasterChef ohjelmassa oli Tiia Vanhatapio, jolle tehtiin gluteenittomat annokset. Misseistä/malleista keliakiaa sairastaa myös Janette Broman.
Ulkomaisista listausta löytyy esim. täältä; http://www.gluten-free-for-life.com/celebrities-with-celiac.html
jori-o 84 messages – 02/17/2012 8:27 AM
Tämänpäiväisessä Hesarissa oli juttu Sinuhe Wallinheimosta (kansanedustaja ja entinen jääkiekkoilija.
jori-o
Tuulia 29 messages – 02/17/2012 6:55 PM
Kokoomuksen Wallinheimo ei ole eduskunnan ainoa keliaakikko. Toinen on kansanedustaja Outi Mäkelä, myös kokoomuksen edustaja.
Ruutar 9 messages – 02/18/2012 6:06 PM
Pisti minulla myös "silmään" Airan ruoka tavat, tai sitten niitä ei näytetty tv:ssä outoa, jos hän olisi syönyt normi: makaroonilaatikkoa, henkihän siittä ois lähtenyt, ym ruuista???En kyllä itse olisi syönyt moista "padskaa"!
Tara oli facebookissa keliaakikkojen suljetussa ryhmässä, mutta sitten minä hermostui, kun siellä on monta "mutu"keliaakikkoa? Onko se tämänpäivän trendi? Ei syödä normaalisti? vaan täytyy hifistellä???
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.