Shanghai

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • myy 10 messages07/24/2017 11:37 AM

    Olen syyskuussa matkustamassa Shanghaihin Kiinaan,
    onko gluteenittomia ruokakokemuksia jollakulla

  • TimoA 1 message07/26/2017 11:07 AM

    myy kirjoitti:
    Olen syyskuussa matkustamassa Shanghaihin Kiinaan,
    onko gluteenittomia ruokakokemuksia jollakulla

    Tervehdys!
    Hong Mein alueella (monikansallinen ravintolakatu) löytyy Bastiaan Bakery, josta saa gluteiinittomia annoksia (myös leipää ja myffinsseja ym). Kylmäsavulohileipä on herkullinen!!. Ja samalla kadulla vähän edempänä on Papas Bierstube jossa olen syönyt annoksen E04 monta kertaa (paneroimaton possunläpykkä lisukkeineen). Satavarma en ole gluteiinittomuudesta mutta ei ole ollut tuntemuksia käynnin jälkeen (ainekset kuitenkin gluteiinittomia, kontaminaatiosta ei osaa sanoa). Yleensä Kiinassa kannattaa olla varovainen ja pitää päänsä. Jos kysyy vaikka eihän tässä ole käytetty vehnää niin vastaus saattaa olla yes, yes.. Täällä jauho on jauhoa ja monikaan ei erota mistä on mikäkin tehty.

    Tuossa Bastiaan Bakeryn linkki. Ja ylimmäinen osoite siinä on Shanghain paikan osoite:
    http://www.bastiaanbakery.com.cn/index.php?option=com_content&view=arti cle&id=4&Itemid=5

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,04s