Sairaslomaa gastroskopiasta?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Oliivi76 2 messages11/01/2017 2:51 PM

    Mulla on elämäni eka mahatähystys muutaman viikon päästä ja kauhulla odotan. Toimenpide on klo 8:00 aamulla, saako siitä sairaslomaa, jos pyytää? Mulla tehdään se kunnallisella, Turunmaan sairaalassa.
    Olen asiakaspalvelussa/puhelinvaihteessa töissä, tuntuisi oudolta lähteä toimenpiteen jälkeen töihin.

  • hemu 59 messages11/02/2017 11:27 AM

    Hei!
    Älä yhtään jännitä gastroskopiaa, kun olet menossa Turunmaan sairaalaan. Se on paras mahdollinen paikka. Pyydät vain esilääkityksen, niin saat piikin ja olet unten mailla toimenpiteen ajan. Tähystyksen jälkeen saat lepäillä puoli tuntia, jonka jälkeen lääkäri keskustelee kanssasi. Olet kuitenkin vähän tokkurainen, joten muista pyytää se sairaslomalappu jo ennen toimenpidettä. Et voi mennä tokkuraisena töihin. Tarvitset myös saattajan mukaan.

    Voit lukea myös aikaisemmat kirjoitukseni gastroskopiasta.
    Tsemppiä sinulle! Olet onnekas, kun sait lähetteen Turunmaan sairaalaan.

  • Oliivi76 2 messages11/02/2017 12:31 PM

    Tämä tieto auttoi mun panikointiin, tottakai otan esilääkityksen, jos sellaisen saan. Kiitos Hemu!

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,007s