milla 412 messages – 12/09/2009 3:42 PM
Mitä Saarioisen joululaatikoita voi keliaakikko nauttia jouluna huoletta ???
KattiMatikka 271 messages – 12/10/2009 4:38 PM
Saarioisella on ihan näppärä hakukone, joka hakee gluteenittomat tuotteet. Allaolevat tuotteet on gluteenittomia joulutuotteita.
Reetta 719 messages – 12/10/2009 8:20 PM
Omaan lapsuuden jouluuni kuului myös maksalaatikko äidin tekemänä. Sekin löytyy Saarioiselta gluteenittomana. Ja on muuten tosi hyvää, vaikka opiskeluajan jälkeen oli monta vuotta, etten syönyt. Tuli vissiin kiintiö täyteen silloin?
Jontsa 67 messages – 12/11/2009 12:19 AM
Tuo bataattivuoka on tosi hyvää, suosittelen
porajata 460 messages – 12/11/2009 1:49 PM
Kyllä itsetehdyt laatikot aina voittaa nuo teollisesti tehdyt...
Tai ainakin siltä tuntuu kun syö kotonatehtyjä, vai johtuuko se siitä , että niiden eteen on joutunut jonkinverran puurtamaan ?
Lanttuja näyttää saavan alle euron 3 kg tuosta lähikaupasta
Eikä porkkanatkaan näytä paljoa maksavan
evita 62 messages – 12/11/2009 6:54 PM
Itse olen 37 jouluna tehnyt perunalaatikon itse ja ikinä se ei onnistu.Ei sitä syö naapurin koirakaanSitten menen aattona kauppaan ja haen valmiin laatikon.Näin taas tänä jouluna.Koe erä tehty ja kauheeta paakkulooraa tuli,joten kaupan altaalle se on mentävä.En taida ikinä uskoa,ettei ruanlaitto sovi kaikille
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.