Jezu Admin – 02/28/2009 10:24 PM
Kerätäänpä tänne listaa lentoyhtiöiden asiakaspalveluiden yhteystiedoista, joiden kautta voi varmistaa gluteenittoman aterian lennolle. Tässä alkuun muutama:Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Kari 364 messages – 03/01/2009 1:11 AM
Suosittelisin liittymistä lentoyhtiöiden kanta-asiakasohjelmiin. Sitä kautta saa matkustusprofiilin mukaisesti (G)-ruokakohtelun ja se pelaa tosi hyvin. Meidän perheessä kaikilla on Finnair Plus -kortti, ja tiedot rekisterissä. Samoin SAS-kortti. Ei tarvitse erikseen aina huomauttaa. Sitä paitsi lennoista saa aina pisteitä, kuten Prismasta ja Cittarista ostellessa. Ihan sama juttu. Mulla on:
- Finnair - OneWorld
- SAS - StarAlliance
- KLM-AirFrance - SkyTeam
Nuo kaikki on netin kautta ilmoittauduttu uusiksi käyttäjiksi. Ei tartte puhelimessa roikkua jonossa, ja erikoisruoka pelittää hyvin. Suosittelen lämpimästi En mä niin kovasti perheen kanssa matkusta, mutta silloin kun, niin on toiminut hyvin. Kokeilkaas !
Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.
Jezu Admin – 03/06/2009 9:41 PM
Kari kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.