Refraktorinen keliakia 2

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • honda 89 messages08/24/2011 5:04 PM

    jos löytyy muitakin tähän sairastuneita kirjoittele kokemuksistasi vaiettu asia keliakiastako.

  • martta 10 messages08/24/2011 8:42 PM

    Minulla ei ole suolinukka kasvanut, vaikka olen tarkasti noudattanut gluteenittomuutta. Tähystys on tehty 4 kertaa, ensimmäisen kerran vuoden päästä, sitten harvemmin, aina sama tulos.Vointi on kuitenkin vielä ollut hyvä, eikä vatsavaivoja, joita minulla ei oikeastaan ole koskaan ollutkaan.Hemoglobia pysynyt hyvänä,kun se keliakian toteamisvaiheessa huiteli alle sadan.
    Tämä ettei nukka ole kasvannut, eikä suoli näytä lääkärin mukaan kovin loistavalta, tietenkin aika-ajoin vaivaa mieltä.

    honda kirjoitti:
    jos löytyy muitakin tähän sairastuneita kirjoittele kokemuksistasi vaiettu asia keliakiastako.

  • Ad

  • Sussu2 59 messages08/25/2011 8:55 PM

    miten sulla sitten imeytyy kaikki ravintoaineet?

  • honda 89 messages08/26/2011 7:25 AM

    sussulle joidun syömään a,d.vitamiinia sen lisäksi saan b12 vitamiini pistoksia 2-3kuukauden välein jotka parantaa ruoka halua ja lisäksi on parantanut muistia huomattavasti ruokana käytän gluuteetonta ravintoa joka tässä taudissa on ehdoton vaikka sairastan hoitovastikkeeton keliakkiaa muoto2
    joidun syömään 4kertaa päivässä että saisin tarpeelisen määrän ravintoa osakun menee hukkaan sen kuulema normaalia tässä taudissa lääkäri pohtii lääkitystä nähtävästi hän aloittaa lääkityksen jotta ohutsuoleesa oleva tulehdus saitaisiin kuriin kortisonilla terveisin honda mies kirjoittele.tämä tauti on pelkää keliakkiaa sairaitavaa henkilöä nähden paljon kurjenpaa.2prosenttia keliakkiaa sairastavista sairastuu tähän tautiin .honda mies

  • Tiixi89 25 messages04/11/2013 8:12 PM

    mistä voisi tietää että olisi itsellä kyseinen tilanne.? onko oireet jotenkin pahempia.

  • honda 89 messages04/12/2013 9:01 AM

    kyllä se huomaa, ensinkin paino laskee houmattavasti veri arvot ovat täysin pielessä.itse olen ollut maha tähystyksessä ainakin 6kertaa suolinukkaa ei ole ollenkaan,olen koko ajan ollut lääkäreitten tarkailussa ,kyllä ne sanoi että minulla on se tauti se on huomattavasti rajunpaa kun normaali keliakia.käy ihneessä uudestaa lääkärissä ja kerro miten asiat ovat rehellisesti,kyllä ne ottavat ne ¨tilanteen tosissaan,elä pelkää mahatähystystä ei se ole niin paha kun ihmiset antavat ymmärtää t honda

  • honda 89 messages04/12/2013 6:39 PM

    martta itse olen samassa tilassa ,onko lääkäri diagosinoisut rekfraktorisen keliakia.jos ei miksei et ole saanut taudin diaksoosia ,niitä rekfraktosia muotoja on kahta eri tyyppi 1.2.tyypin tautia.itse olen saannut 2 tyypin diaksoonin keliakkiasta,siihen on olemassa lääkitys käyppä lääkärissä ja kysy mikä on taudin nimi.niin ei kannata vaivata päätään sen takia..kysy ei eksy tieltä...t honda

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s