Putte's Bar & Pizza

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin10/21/2011 10:46 PM

    Törmäsin NYTin arvosteluun Putte's Bar & Pizza -paikasta. Kyseessä on upouusi gourmet-pizzeria Helsingissä. Arvostelusta paistoi silmään rivi:

    "Onko keliaakikoille pizzaa? Tulossa on."

    Onko kukaan käynyt kokeilemassa? Saako sieltä jo gluteenittomia lättyjä? Kotisivut eivät ole kovinkaan informatiiviset.

    NYT: Putte palaa pizzan juurille

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • mythique 5 messages02/15/2014 9:17 PM

    Kävin eilen ystävänpäivän kunniaksi testaamassa Putte´s Bar & Pizzan. Voin suositella paikkaa lämpimästi, pitsat saa gluteenittomalla pohjalla, valmistetaan omalla alustalla ja omilla välineillä. Tilauksen yhteydessä "varoiteltiin", että glutepitsat paistetaan samassa uunissa normipitsojen kanssa, mutta ainakaan mulle ei tästä mitään oireita tullut.

    Pitsa oli iso ja maittava, hyvää vaihtelua Kotipitsa, Rosso ja Denni´s pitsoille Helsingissä

    Itse söin Silence of the Lambsin, josta pidin todella paljon. Eikä seurueemme muutkaan pitsat huonommilta näyttäneet, täytynee mennä pian maistelemaan jotain toista versiota.

  • Lianna 55 messages02/16/2014 6:49 PM

    Käytetäänkö pohjassa vehnätärkelystä?

  • mythique 5 messages02/20/2014 9:51 AM

    Vehnätärkkelyksestä en valitettavasti osaa sanoa onko käytetty vai, koska itse pystyn sitä syömään.

    Kannattaa olla suoraan ravintolaan yhteydessä, ainakin meidän seurueelle heiltä tuli sähköpostitse nopeasti vastaukset.

    Tänään menen testaamaan Midhillin burgereita, joita on täälläkin kehuttu

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,04s