Testos 11 messages – 12/30/2010 9:30 AM
Tzau,
ootko reissanut Puolassa ?
kuinka olet pärjännyt ?
olisiko sinulla saatavilla kielikäännöstä gluteenittomasta ruokavaliosta Puolaksi ?
onko suositella ruokapaikkoja, muita "shoppaus"paikkoja. Millainen hintataso ?
Olen menossa tammikuun 2011 lopulla Puolaan Varsovaan ja paikkaan nimeltä Grodzisk Mazowiecki .
Kiitos vastauksistanne.
Terveellistä ja Turvallista Uutta Vuotta 2011
Mamma 117 messages – 12/30/2010 1:30 PM
Ota tuonne yhteyttä,
http://www.celiakia.org.pl
Zlatan 44 messages – 12/30/2010 1:45 PM
Olen käynyt Puolassa mutta tosin vaan Gdanskissa.
Laitoin silloin hotellille kysymyksen että löytyykö jotain gluttia ja mukaan linkin puolan liiton kotisivuille ja vastaukseksi sain että asiaa hoituu ja ne olivat sitten tilannet jostain glutti.leipää jne.
Puolassa pärjää ihan yhtä hyvin kuten muissa maissa. Kielikäännös mukaan vaan ja englannin kielellä pärjää tosi hyvin ravintoloissa.
Hintataso muistaakseni ainakin Gdanskissa oli aika lähellä Suomen hintatasoa ja moni kauppaketju tuttu suomesta. Itse ostettiin lähinnä lapsille kenkiä ja myssyjä.
Jezu Admin – 01/03/2011 11:25 PM
Tässä oma tarinani Varsovasta:Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Testos 11 messages – 01/26/2011 11:51 PM
Testos kirjoitti:
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.