Provenan uusitut kaurahiutaleet

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Isabella 42 messages11/02/2011 6:54 PM

Oletteko oireilleet näistä Provenan uusituista kaurahiutaleista? Ovat tulleet juuri markkinoille, löysin Cittarista. Itse olen ennen syönyt päivittäin Provenan puhtaita kaurahiutaleita, mutta nyt tuoteuudistuksen jälkeen maha menee aivan sekaisin hiutaleista, vaikka ovat puhdaskauraa.

• porajata 460 messages11/05/2011 2:43 PM

Hienot on ainakin sivut

http://www.provena.fi/fi/

• Ad

• milla 412 messages11/06/2011 7:04 AM

Ostin uusia, mutta en vielä testannut.
    Eikö ne ole samoja kuin ennen,,, paketti vain uusittu ?

• Isabella 42 messages11/06/2011 12:19 PM

Omasta mielestäni hiutaleiden ulkonäkö ainakin on muuttunut - suurempia kuin ennen - ja paketissa niiden sanotaankin olevan "Jumbo Oats". Kysyin asiaa Raisiolta, että ovatko muuttaneet jotain valmistustavassa. Sieltä vastattiin, että eivät ole ja mene nettisivuille.

• milla 412 messages11/12/2011 6:46 AM

Pitäsköhän näin vapaapäivänä kokeilla uusia hiutaleita. JOs tuleekin oireita, ei ainakaan työpäivää haittaa

• milla 412 messages11/13/2011 12:00 PM

Hello taas... Uudet Provenan hiutaleet on testattu tänään aamulla Ei mitään mahareaktioita ainakaan vielä.

Vaikka mulle tulee todella pienestäkin epämukava vatsa. Mutta nyt ei mitään ongelmaa.

• Isabella 42 messages11/13/2011 7:10 PM

Hieno juttu, että ei aiheuttanut ongelmia. Omat oireet saattavat sitten johtua yleensäkin kauralle herkistymisestä. Ennen olen kyllä pystynyt käyttämään, mutta kaippa sitä voi matkan varrella muuttua tämä sietokysy.

• Ad

• milla 412 messages11/14/2011 5:29 AM

Niinhän se voi sietokyky muuttua . Hiutaleet tosiaan vaikutti aivan samanlaisilta kuin ennen paketin uusiutumistakin.

• eijah 24 messages11/16/2011 8:47 PM

Tuli aamulla testattua kaurahiutaleet, ihan mukava puuro niistä tuli.
    Jos söisin tavallisia (esim.elovena) puuroa, en heti huomaa mitään pahaa oloa, vaan vasta usean viikon jälkeen alkaa olla kummallista närästystä. Tämäkin on tullut testattua ja aluksi luulin sen kahvista johtuneen.(ja sitä tuli siedettyä moniamonia kuukausia)

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s