Tinttu 1 message – 02/11/2015 4:58 PM
Hei kaikki, oletteko törmänneet samaan ongelmaan kuin minä?
Miksi pizzerioiden gluteenittomat pizzat ovat niin onnettoman pieniä? Lähinnä kaupan tavallisten einespitsojen kokoisia. Kyllä minä ainakin haluaisin pizzeriasta yhtä ison pizzan kuin ei-keliaakikotkin. Nyt tilaan yleensä jotain muuta kun alkaa aina niin kiukuttamaan se pikku pizza, isossa laatikossa.
Samaa ongelmaa on muissakin gluteenittomissa tuotteissa, esim. gluteenittomat tortillapohjat, joita joistain kaupoista saa, ovat myös tosi pieniä. Kertoilkaapa kokemuksia
sarssa 22 messages – 02/12/2015 6:58 AM
Ymmärrän kyllä ton pizza ongelman tilasin vähän aikaa sitten pizzan Kotipizzasta ja olihan se pikkunen verrattuna normaaliin. Mutta toisaalta en olisi jaksanutkaan enempää syödä. Pizzan syötyäni kattelin vaan että olempa sopivasti täynnä ei tullut syötyä ähkyyn mitä tein paljonkin aikoinaan!Keliaakikko vuodesta 2014!
www.starsaretheonesifollow.blogspot.fi
TT76 2 messages – 02/12/2015 6:08 PM
Tampereella Pizzeria Napolista saa ison gluteenittoman pitsan. Ja hyvää pitsaa onkin. Suosittelen piipahtamaan jos Tampereella käy!
HeidiH 1 message – 02/12/2015 7:44 PM
Olen törmännyt aikoinaan myös vastaavaan... Nykyään käyn vain Rossossa jossa on myös keliakikolle hyvän kokoiset pizzat!
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.