Perunasalaatti

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • porajata 460 messages09/15/2009 2:35 PM

Törmäsin yhteen perunasalaatti pakkaukseen ja siinä oli gluteeniton merkki....ostin tietenkin heti

Aikaisemmin olen aina olettanut, että perunasalaatit ovat gluteenittomia aina....

Mitäs kokemuksia muilla on ?

• Viveka 127 messages09/15/2009 5:41 PM

Empä ole löytänyt muita kuita kuin keliaakikoille sopivia. Silti luen kyllä tunnollisesti tuoteselosteen aina.

~ Gluten-free personality since 2004 ~

• Ad

• Suviih  629 messages09/16/2009 9:10 AM

En ole minäkään koskaan törmännyt gluteenia sisältävään perunasalaattiin, mutta minäkin tarkistan silti tuoteselosteen. Yleensä olen syönyt Atrian perunasalaattia ja nyt kun kävin nettisivuilla katsomassa, oli siellä hieman mielenkiintoinen ilmaus gluteenittomuudesta: Tuotteessa ei ole lisättyä gluteenia. Mitenkähän tuon sitten ymmärtäisi, kun alla kuitenkin lukee että laktoositon, mutta tuo gluteeniton on ilmaistu noin kummallisesti.

Atrian kevyt perunasalaatti

Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

• Jezu  Admin09/16/2009 1:51 PM

Suviih kirjoitti:
    Yleensä olen syönyt Atrian perunasalaattia ja nyt kun kävin nettisivuilla katsomassa, oli siellä hieman mielenkiintoinen ilmaus gluteenittomuudesta: Tuotteessa ei ole lisättyä gluteenia. Mitenkähän tuon sitten ymmärtäisi, kun alla kuitenkin lukee että laktoositon, mutta tuo gluteeniton on ilmaistu noin kummallisesti.

Itse asiassa pohdin tätä samaa jo viime vuonna. Eikä vieläkään ole kuulunut Atrialta vastausta. Pitänee kysyä uudelleen.

Erikoista toimintaa Atrialla

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Harri79 9 messages10/01/2009 7:26 PM

Perunasalaateissa on yleensä ongelmana majoneesi joka saattaa sisältää gluteiinia... ja kaikille noille valmistajille majoneesit tulee "valmiina".

Forssalaista itse olen syönyt ja ei ole oireita (herkästi tulee esim 1 väärä karamelli)

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,025s