Paras paikka ostaa matka?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin04/01/2010 12:17 AM

    Tämä nyt ei varsinaisesti liity keliaan, mutta matkailuun kuitenkin. Eli mistä te yleensä buukkaatte omat matkanne? Itse välttelen pakettimatkoja ja kokoan omat reissuni eBookersin tai suoraan lentoyhtiöiden sivujen kautta.

    Onko hyviä vinkkejä matkakauppojen suhteen, joissa hinnat on kohdallaan? Ikävä ollut huomata, että osa tahoista ottaa nykyään lisämaksua luottokortilla maksettaessa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jontsa 67 messages04/01/2010 12:23 AM

    Jaa mikä matka, millä rahalla

  • Zlatan 44 messages04/01/2010 11:32 AM

    Lennot olen yleensä tilannut suoraan lentoyhtiöltä ja hotellit katsonut läpi tripadvisorilta ja jos hinta ollut suht samaa kaikilla nettivälittäjillä olen käyttänyt venere.com koska heillä ei ole ollut lisämaksuja + eivätkä veloita etukäteen varauksista vaan varauksen pystyy muuttaamaan vielä päivää ennen reissua jos on tarve + jos hakee tripadvisorilta niin löytyy 4 % alennuskoodeja joita voi käyttää.
    Muita en ole käyttänyt koska siinä tulee aina jotain lisämaksuja ja etukäteen pitää maksaa.

    Nyt tosin en ole parin vuoteen reissannut koska lapset niin pieniä joten voi olla että jokin on muuttunut venerillä mutta ennen vanhaan se on aina toiminut joten voin hyvin suositella sitä.

  • Tallulah 476 messages04/01/2010 12:02 PM

    Vertaa.fi olen katsonut millä olisi ehkä halvimmat lennot, ja sitten kokeilen josko suoraan sen lentoyhtiön sivuilta saisi vielä edullisemmin. Kyttäilen hyviä tarjouksia aina joskus pallontallaajista ja hyviä vinkkejä sieltä saakin. Halpislentoyhtiöt eivät näy noissa hakukoneissa joten ne olen ostanut suoraan sen lentoyhtiön sivuilta.
    Jos hotellia tarvitsen niin hotels.com tai booking.com on osoittautunut aika hyviksi, ja sitten katson tripadvisorista vielä palautteen ennen varaamista. Hostelworldissa on myös edullisia hotelleja, ja onhan sitä hostelleissakin tullut usein majoituttua. Ja suoraan hotellista/hostellista olen varannut usein kun olen netistä etsinyt sen minne haluan mennä.

    Pakettimatkoja en juuri harrasta, kahdesti olen sellaisella käynyt Tjäreborgin kautta. Yleensä matkustan sinne minne pakettimatkoja ei tehdä.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,015s