Jezu Admin – 04/20/2012 2:10 PM
Facebookista spotattua: Moilas julkaisee 4 uutuustuotetta.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
katjairene 57 messages – 06/13/2012 5:51 PM
Onko kukaan löytänyt kiviarinapiirakoita?? Minulle ei o sattunu silmään.
taigis 101 messages – 06/13/2012 8:43 PM
Minä kävin Moilasella viime viikolla ihan siellä tehtaanmyymälässä. Ostin sieltä pussin kiviarinapiirakoita! Ne olivat kyllä hyviä, todellakin huomattavaa kehitystä kun vertaa niihin entisiin moilaspiirakoihin. Nämä olivat ohuita ja maistuvia, eivät kovin isoja. Pussissa saisi olla enemmän kuin neljä!KatjaRa 51 messages – 06/15/2012 4:49 PM
Kiviarinapiirakoita en ole minäkään vielä löytänyt, niitä tahtoisin todella maistaa. Maistoin kans niitä Karppimuffinsseja enkä myöskään suosittele niitä kenellekään.. Hyi! Yhden söin, loput lensi mullakin roskiin.Oikotie matkan mutkistaa.
Suviih 629 messages – 10/27/2012 5:25 PM
Nyt on Moilaselta tullut taas neljä uutuutta: hampurilaissämpylä, juustosämpylä, hot dog -sämpylä ja vaniljatäytepulla. http://www.moilas.fi/fi/?ID=1771 Oletteko jo maistaneet näitä? Itse ostin kokeeksi noita juustosämpylöitä ja olivat kyllä niin maultaan kuin rakenteeltaankin hyviä. Selkeä parannus Moilasen aiempiin sämpylöihin. Plussaa vielä isommasta paketista, sämpylöitä oli pakkauksessa 6, joten riittää vähän pitempään kuin 4 pakkaukset.Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
Blogin Facebook-sivut:
https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa
Isabella 42 messages – 10/28/2012 10:09 AM
Käsittämätöntä, että eivät vieläkään ole jättäneet palmuöljyä pois tuotteistaan. Olen siitä heille naputtanut, mutta eivät vaan osaa leipoa ilman sitä. Sekä älyttömän epäterveellistä jokapäiväiseen ruokavalioon että myöskin epäeettistä.
Rupert 74 messages – 10/28/2012 4:58 PM
Juustosämpylät ovat todellakin tosi hyviä, mutta niiden onnettoman pienestä koosta tulee vain paha mieli. Mikseivät voisi olla edes Moilasen muiden sämpylöiden kokoisia, vaikka sitten vaan ne 4 sämpylää paketissa? Vehnäiset juustosämpylätkin ovat yleensä juustottomia isompia...
meukki 16 messages – 10/30/2012 7:09 PM
Vaniljatäytepullia on syöty kohta pussillinen, tykkään kovasti! Myös juustosämpylät testattu ja hyviksi havaittu. Näitä olen Lahdesta ainakin Paavolan citymarketista löytäny. Sieltä olen myös kiviarinapiirakoita ostanut, mutta nyt on monta viikkoa ollu hylly niiden kohdalta tyhjä
Minni 54 messages – 11/23/2012 4:29 PM
Vaniljatäytepullien ulkonäkö ei ollut kummoinen, mutta maku erittäin hyvä, sitä ihanaa "keltaista töhnää" sisällä runsaasti. Juustosämpylät myös oikein maistuvia.
Only registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.