Moilas-patonki

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin12/01/2009 12:13 AM

Onko kukaan törmännyt tähän Moilasen patonkiin? Itse en ainakaan ole löytänyt mistään pk-seudulta. Mitä mahtaa maksaa?

Moilas Patonki 2kpl/300g

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• KattiMatikka 271 messages12/01/2009 10:29 AM

Itse asiassa pakkasessa pötköttää kyseinen pakkaus Mutta toistaiseksi on jäänyt sinne odottamaan aikaa parempaa eli juusto-viini-iltaa Muistaakseni jostain cittarista nappasin joskus...

• Ad

• Pulde 16 messages12/01/2009 5:59 PM

Toi on oikeesti ihan hyvää patonkia, tai no, ainakin hyvin täytettynä. Damn, en muista yhtään mistä oisin ostanut, siitä on jo aikaa kun viimeks olen syönyt. Ehkä Stockan Herkusta? Tai Rautatietorin S-marketista?

• KatjaRa 51 messages12/04/2009 10:15 PM

Vuosaaren cittarista on tätä ainakin ennen saanut, hinnasta en osaa sanoa.

Oikotie matkan mutkistaa.

• Viveka 127 messages12/05/2009 7:08 PM

Paketti näyttää ainakin hyvältä. Pitääpä katsella taas tarkemmin pakastealtaita etelämmäs mennessä.

~ Gluten-free personality since 2004 ~

• LG1982  165 messages12/05/2009 8:13 PM

Ainakin cittareissa näitä. En ole uudistuksen jälkeen syönyt näitä, ne entiset oli pehmeitä kuin pesäpallomaila, mut ihan ok-makuisia.

• Pulde 16 messages12/11/2009 1:34 PM

Eilen löysin sattumalta näitä Moilas-patonkeja Liisankadun K-Marketista. Hinta: 3,99e.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s